Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har alltid haft/har smärta vid mens. Lindrar så gott det går med Ipren, vetekudde o s v. När jag var strax före 40 hade jag olidliga...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 971
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag gjorde ju en stor bukoperation för snart 2 veckor sedan, ganska akut. Innan op hade jag rätt hög feber i några dagar. Efter...
Svar
9
· Visningar
4 105
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon som vet vart man kan ringa när man behöver någon att prata med?
Svar
5
· Visningar
487
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Så enkelt så att det egentligen är fånigt... Men idag upptäckte jag EN väg till lycka! Att göra någon ANNAN glad ger mig en så enorm...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Nån här som har det. Har ni blivit bättre med medecin. Hur fick ni reda på det. Nyss fått diagnos på detta. Var dock uppe hos läkaren...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Om en vuxen ger ett barn sin egen receptbelagda medicin och dessutom inte kollar doseringen och barnet blir förgiftad och blir så sjuk...
Svar
9
· Visningar
1 285
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Jag funderade på att skapa ett hemligt nick men orkade inte fixa en ny epost så jag hoppas att det här ska kunna gå ändå. Det är...
2
Svar
20
· Visningar
2 204
Senast: Askur
·
Kropp & Själ Hej! Jag har en liten fråga! Det är så att jag lätt blir svimfärdig i duschen. Detta händer oftast hos pojkvännen i hans dusch som har...
Svar
13
· Visningar
20 062
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Jag känner alltid "puls" i kroppen, mer eller mindre tydligt. Alltid när jag är avslappnad men den kan vara så stark att det när jag går...
Svar
5
· Visningar
438
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Nu när ni är världens tredje största terrororganisation, så är det själklart att vi måste ha en dialog med er. Ni är visserligen...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: golit
·
Kropp & Själ När livet inte blir som ni tänkt er, när det är motgångar som staplas på varandra-om än aldrig så små, hur hanterar ni det? Den här...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 359
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Blä och plääää. Hittat nått konstigt illamående. Kommer över mig plötsligt och jag blir nästan kallsvettig och knäsvag. Håller i sig ett...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Det som visas här som reklam hos mig iallafall hela tiden, Lefery Active Cell Regeneration for Day. Fungerar denna kräm? Försvinner allt...
Svar
0
· Visningar
4 574
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ I början på Januari blev jag påkörd väldigt illa. Jag pratade med mitt försäkringsbolag (if) senast idag och vi diskuterade ersättning...
2 3
Svar
40
· Visningar
16 385
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Har valt att göra ett anonymt konto för detta med anledning av att detta är mycket känsligt för mig. Min pappa är inte sig själv...
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: napoleon
·
Kropp & Själ Då hamnade man i en såndär period igen, när man inte vet vad man ska göra. I mars i år började jag på mitt nya jobb men bara efter...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 360
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att gå ner i vikt och redan lyckats förlora några kilon :) Jag försöker hålla mig motiverad och ha en tydlig...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 610
Senast: Billy
·
Kropp & Själ Det är så att jag för någon vecka sen började känna av väldigt hårda hjärtslag i mellangärdet, typ några slag sen försvann de. Sen blev...
Svar
10
· Visningar
4 725
Senast: XiwT
·
Kropp & Själ Står/sitter still på jobbet där det är otroligt lugnt idag, tom tråkigt när jag plötsligt känner att jag hör min egen puls i öronen och...
Svar
7
· Visningar
7 890
Senast: Billy
·
Kropp & Själ jag har en punkt på näsan som börjar klia hysteriskt varje gång jag äter ostbågar! :o bor det en alien där? eller vad felas min näsa...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp