Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej alla, Jag undrar om det finns någon som råkar veta vart jag kan hitta statistik gällande hur mycket föräldrar och barn rör på sig...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Har börjat ge min gamla häst hyalyronsyra i flytande form i munnen, undrar om det finns samma preparat eller liknande till oss menniskor...
Svar
16
· Visningar
2 295
Senast: Immer
·
Kropp & Själ Jag har för länge sedan varit medlem här men har de senaste åren nöjt mig att bara läsa, för nöjes eller hästabstinens skull. Nu känner...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Gaah, får ingenting gjort för jag sitter bara och ältar min koloskopi om en vecka. "Alla" säger olika om vad man ska, inte ska äta...
2
Svar
33
· Visningar
19 775
Kropp & Själ Jag är inne i en period då jag inte orkar bry mig om mat. Helst skulle jag ta ett "mat-piller", men då det inte är uppfunnet än så blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
13 606
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ Blir det bra? Är det dömt att misslyckas? :nailbiting: Vilken färg ska man använda?
Svar
19
· Visningar
3 866
Senast: Kiva
·
Kropp & Själ Kan börja med att säga att jag överväger ett läkarbesök men tänkte höra om någon här varit med om samma och/eller vet vad det kan vara...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig varit intresserad av att baka. Däremot, att äta bröd - det har varit ett livsintresse. Som nyskild tänkte jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 525
Senast: honung
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt om jag lagt tråden fel! Det är så att jag nästan varje natt kommer ihåg mina drömmar, som ofta är mardrömmar. Dom handlar...
Svar
11
· Visningar
1 631
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Okej jag får nog lov att inse att jag faktiskt har sömnproblem , och att det inte bara är något tillfälligt... Det senaste året så...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 951
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ 157 cm med en vikt som pendlar mellan 41-42kg. Är jag underviktig?
Svar
8
· Visningar
1 551
Senast: Kiva
·
Kropp & Själ Har ni förslag på resmål om jag vill åka på en resa i november? Jag funderar på att åka ensam, och vill mest vila upp mig och umgås...
Svar
10
· Visningar
1 671
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Har funderat ett tag på att byta tilltalsnamn, har ett vanligt tråkigt idag. Min familj och närmsta vänner lär fortsätta kalla mig det...
2
Svar
22
· Visningar
4 115
Senast: sthu
·
Kropp & Själ ...och kan inte ta mig upp, känns det som... För ungefär ett år sedan började jag springa sådär smått. Jag, latmasken som aaaaldrig...
Svar
18
· Visningar
1 337
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Ok, nu är jag desperat. Har haft förstoppning i 5 dar, eller aa till å från i nåra veckor men i 5 dar nu. Kändes som det satt massa i...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
39 298
Kropp & Själ Ricky (The office) Gervais skriver nåt på sin facebook som fick mig att studsa till - av igenkänning. Han skriver Remember, when...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 366
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag trivs där jag bor. Jag tycker om den lilla lägenheten här. Visserligen en tvåa "bara", men den är "min" och den passar fint just...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 595
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Är det någon som har koll på vad som kan ha utlöst någon form av socker får cancer att växa drev bland mina fejsbokvänner (primärt...
2
Svar
29
· Visningar
3 461
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det känns lite så ibland :crazy: Jag har nämligen ända sedan jag var liten haft problem med magen när jag har blivit ivrig/nervös i...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp