Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har läst mycket om honungens positiva egenskaper på senaste tiden och tänkte testa om det är så bra som det sägs. Jag har fått en...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag skaffade menskopp i samband med nån hyllningstråd här på Buke för massor av år sedan och den förväntade livslängden på koppen på...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
21 302
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag är ganska övertygad om att jag skadat korsbandet, troligtvis vid fästet. Då både sambon och en av hundarna haft samma skada så...
Svar
15
· Visningar
1 469
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Föll lite illa i förrgår vilket bl a resulterade i en trolig sträckning i nacken. Rekommendationen är krage, men någon sådan har jag...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Ni som har facebook kan inte ha missat detta, det är ett schampo och balsam som sägs göra att håret växer snabbare. Vad tror vi om det...
Svar
11
· Visningar
1 758
Senast: queering
·
Kropp & Själ I natt var jag med om något jag upplevde som väldigt skrämmande, och jag kan inte riktigt släppa det... Vad fan hände? Under kvällen...
2
Svar
25
· Visningar
3 931
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag bor själv hela veckan och har så fruktansvärt dålig inspiration till matlagning när jag är ensam hemma. Det blir oftast halvfabrikat...
Svar
10
· Visningar
1 385
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Är det någon som sitter på ett bra recept på det? Är så vansinningt sugen på bullar men ingen deg jag hittills har lyckats få till har...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Jag kan tänka mig att byta hårfärg helt för att jag ska slippa se så skallig ut. Nåja, det är jag ju inte men mitt hår är så tunt att...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 690
Senast: Sissa
·
Kropp & Själ Vad exakt händer på en "teambaserad medicinsk utredning"? Har fått en kallelse till massa olika personer, mår illa bara av tanken. Vet...
Svar
7
· Visningar
6 145
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Hej alla. Jag har efter efter problem hela sommaren (eg efter hela året) med svamp och bakterier blivit jäkligt nojig över mitt...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Jag kan inte sova med håret utsläppt. Vet inte varför men jag tycker det är obehagligt med hår som ligger mot halsen ;) . Så jag sätter...
2
Svar
26
· Visningar
4 969
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Besviken. Vad är det här? Det sticker i min själ. Hur har dom kunnat våldföra sig så på en fulländad produkt? VEMS idé var det att byta...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 754
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Under några år nu så är det en man som jag kommit i kontakt med genom arbetet och arbetskollegor på ett högst ytligt plan som har en...
2
Svar
33
· Visningar
6 169
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag sover alltid med öronproppar då jag är väldigt ljudkänslig och vaknar av minsta lilla annars. När man då dessutom har katter som...
2
Svar
31
· Visningar
8 966
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej buke Jag är en tjej som mått psykiskt dåligt sedan jag var liten. Idag har jag psykologkontakt och en läkare men min psykolog...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: chaosgirl
·
Kropp & Själ Det här kanske inte är rätt forum, men jag försöker hitta all info och kunskap som går att få. För att dra en lång historia kort...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Askur
·
Kropp & Själ Vad kan man ha för jacka till dessa skor? Har en duffel men skulle vilja ha en kortare jacka. Några tips? :) [länk till bild, fick inte...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Skuggvarg
·
Kropp & Själ Brukar inte skriva trådar på buke, framförallt inte gnälliga sådana. Men nu vet jag bokstavligen inte vart jag ska ta vägen längre...
2
Svar
36
· Visningar
4 643
Kropp & Själ 11/9 är en sån dag. Kuppen i chile, planen i tvillingtornen, Anna Lindhs knivskärning 28/9 är också en sån dag. Estonia Mycket skit på...
2
Svar
23
· Visningar
1 934
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp