Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Idag var jag tvungen att hoppa i ån efter hunden som gick i genom isen. Jag gick i till midjan och hade mobilen i fickan på jeansen...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: hagel
·
Äldre Det slog mig här om dan att allt jag läser på fb är så förbannat rosenrött. "Åhhh min man är fantastisk - han vattnade blommorna idag"...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 858
Senast: mandalaki
·
Äldre Denna roliga krydda att så och odla fram. Så lätt och tacksamt växer den. Finns ju massa skojiga varianter. Men! Jag har så...
2
Svar
31
· Visningar
5 560
Senast: Tacitus
·
Äldre Hur stor tror ni risken egentligen är för att dom gör slag i saken?
2 3
Svar
48
· Visningar
4 835
Senast: Tacitus
·
Äldre Nu har björnarna vaknat och är hungriga- mycket snö - litet myror. Alla med djur i björntätt område bör nog vara mycket vaksamma...
2
Svar
20
· Visningar
3 321
Senast: Texaz
·
Äldre Vi bor längs en grusväg, som är väldigt lång. Det ligger flera små grupper med hus längs vägen. En som bor längre bort kör alltid...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 195
Senast: Rialavargen
·
Äldre Är i Budapest denna veckan,och får antagligen lite tid över. Vad får man bara inte missa här?
Svar
11
· Visningar
1 139
Senast: VLMF
·
Äldre Dom har pratat ganska mycket om det på nyheterna på sistone. Beduiner i Sinai som hittat ett sätt att tjäna stora pengar. Tillfångata...
2
Svar
28
· Visningar
3 702
Senast: Miss
·
Äldre Några som äger dessa skor och använder dem? :D Jag är på väg att klicka hem antingen de här (Platåhöjd: 4 cm, klackhöjd: 14 cm)...
Svar
18
· Visningar
4 439
Senast: muppia
·
Äldre Måste bara dela med mig av detta klipp Dressyr vs Western :D
Svar
0
· Visningar
763
Senast: Akerman
·
Äldre Vi (jag, min sambo och vår dotter kommer vara närmare 3 i oktober) vill åka utomlands i oktober och fira sambons 30-årsdag. Vi klurar...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Popcorn
·
Äldre Om man vill kunna resa hyfsat bekvämt med två vuxna, två barn i bakåtvända stolar samt två större hundar (rottweiler) i bur samt...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Sandra78
·
Äldre Jag har snöat in totalt på soppor, och äter det säkert fem gånger i veckan nu. :D Men det vore ju kul med lite mer variation på...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 894
Äldre Jag har två kassar med kläder som jag skulle vilja skänka till hemlösa. Vart vänder man sig till i Göteborg där man kan göra detta? :)
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Andromedae
·
Äldre Idag selade jag på shetlandsponnyn med ny sele och ny rockard och rullade ner till grannen som är riktigt duktig på körning, skulle...
Svar
6
· Visningar
1 934
Senast: lewellyn
·
Äldre Någon som vet något om den medicinen?
2
Svar
31
· Visningar
6 222
Senast: Niyama
·
Äldre Vad använder ni för: Mascara: primer: foundation: concealer: puder: bronzer: rouge: highlighter: ögonskuggor: kajal: eyeliner...
2
Svar
29
· Visningar
7 107
Senast: aire
·
Äldre Jag håller på att göra en annons på våran "skitbil" och då kom jag att tänka på min första bil, en Opel kadett -91 som vi sålde på...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Korven
·
Äldre Driver en hemsida om bilbarnstolar och säkerhet i bil. Och nu skulle jag vilja beställa hem lite reflexer, isskrapor, solskydd...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: keramin
·
Äldre Tycker du det är ok att bli uthängd på ett forum utan att du vet om det? Säg att du har en tränare, till exempel till din hund. Om...
Svar
10
· Visningar
2 374
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp