Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad finns det för bilar som man sitter lite högre i? Ej jeep eller suv. Utan helst någon mindre bilmodell. Skall vara enkel att stiga...
Svar
19
· Visningar
3 845
Senast: bigganl
·
L
Äldre En av de största personligheterna i Brittisk politik är död. Få kvinnor har påverkat ett land, en världsdel, en värld så som hon gjorde...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 372
Senast: landsbydsbo
·
Äldre Jag beställde böcker för drygt en vecka sen på nätet och betalade direkt med mitt kontokort. Men nu är pengarna inte dragna...
Svar
11
· Visningar
1 350
Äldre Nu måste jag ta hjälp av den allvetande bukemaffian. :p Jag och min sambo har blivit bjudna på rockabillyparty hos sambons chef. Vi...
Svar
15
· Visningar
4 629
Senast: PrittePuff
·
Äldre Jag kommer eventuellt att byta jobb och det innebär pendling på 8 mil tor. Då är inte min X-trail längre ett bra alternativ utan en...
2
Svar
23
· Visningar
5 386
Senast: Bubbla
·
Äldre Jag är ingen direkt Facebooknörd, men jag tycker ändå det är kul och smidigt att kunna ha kontakt med folk trots långt avstånd. Att man...
2
Svar
22
· Visningar
3 619
Senast: Gimlan
·
Äldre "A video of a Malaysian man physically abusing a toddler has sparked global outrage after it was posted on facebook. The nine-minute...
Svar
10
· Visningar
2 786
Äldre Tappade ett paket ägg i golvet och 3 kläcktes. La dom i en försluten matlåda så länge. Hur länge klarar dom sig där? Tänkte haft...
2
Svar
28
· Visningar
24 622
Senast: Migo
·
Svar
20
· Visningar
3 418
Senast: zassoo
·
Äldre Vet att det finns åtminstone en del från Lund och krokarna omkring här, så jag delar här också eftersom det inte kommit upp på...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Flixon
·
Äldre Ja, har ni hört talas om det? Är det vanligt? Vad tycker ni om det? För er som inte har hört talas om det, så läste min pv nyss i...
2
Svar
33
· Visningar
5 825
Senast: Whirlie
·
Äldre Sitter och googlar flygbiljetter till Cancun och inser att vi får två veckors charter med boende för typ vad reguljärbiljetter kostar -...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: hier
·
Äldre Köpte en Hyundai i10, -11, för någon månad sedan. Jag har inget körkort än och har använt den till att övningsköra lite, men nu har jag...
2
Svar
35
· Visningar
16 860
Senast: Jaxonmaxon
·
Äldre Lite här och var hör man frågor som "Han skrev så, vad ska jag svara" eller "Kan jag göra så eller verkar jag för desperat då" osv.. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 167
Senast: tjenixen
·
Äldre Jaa, vad är skillnaden på en kurator och en psykolog? Vad gör man hos en kurator som man inte gör hos en psykolog och vice versa?
2
Svar
23
· Visningar
44 955
Senast: MiniLi
·
Äldre Jag kommer få börja laga lite mat själv hädanefter och behöver lite tips på lätta maträtter. Jag kommer inte stå i 30min och laga mat...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 507
Senast: zassoo
·
Äldre Handtaget till min altandörr har gått sönder.... Borde i normala fall inte vara några stora problem, MEN.... Den fyrkantiga stången...
Svar
10
· Visningar
3 436
Senast: Texaz
·
Äldre Om man lämnat vispad grädde framme på diskbänken i 5 och en halvtimme, är den förstörd då? elelr vågar jag äta den?
2 3
Svar
41
· Visningar
19 481
Senast: Enya
·
R
Äldre Alltså jag måste ha jeansshorts som ser ut såhär: Nån som har sett några liknande i nån affär eller webshop? Hur mycket kan...
Svar
5
· Visningar
5 071
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Vilket bryggkaffe är godast? Och vart köper man det? (De sorter som inte finns på mataffärn) :)
2
Svar
27
· Visningar
4 366
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp