Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Testar bukeoraclet ibland får man svar på de mest otrolga frågor: Jag har efter 30 års uppehåll börjat åka skidor igen. Jag räknar mig...
2
Svar
25
· Visningar
3 412
Senast: fryckan
·
Äldre Någon som vet vilken låt som spelas i Nescafé reklamen?
Svar
3
· Visningar
924
Senast: squarepants
·
Äldre Såg en annons i en tidning och blev lite nyfiken. Är det någon som har prövat? Vad tyckte ni?
Svar
0
· Visningar
1 022
Senast: Bison
·
Äldre Vill ha lite tips på bra efternamn . Även förnamn som klickar med dessa. :)
4 5 6
Svar
108
· Visningar
14 704
Senast: Jussi
·
Äldre Kanske tråden ligger fel men så fall får den flyttas. Alltså att det är bland det bästa som fins att krypa ned i en nybäddad säng med...
2
Svar
32
· Visningar
11 571
Senast: vinternoll
·
Äldre Har lite halvt panik, några vänner kommer på besök och vi ska fixa middag. Ena gästen är dock både glutenallergiker och mjölkallergiker...
2 3
Svar
41
· Visningar
13 883
Senast: Niyama
·
Äldre Lite nyfiken på vad ni gillar för kill/tjejnamn(varför)? Vad ogillar ni för namn och varför?? Om ni döpt om er eller era barn varför...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 881
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Jag ska gå begravning om ett par dagar, min mans farbror gick hastigt och oväntat bort, och jag har aldrig varit på bergravning förut...
Svar
19
· Visningar
9 948
Senast: Anna
·
Äldre Ni som kan Ö-sund. Finns det någon hästbutik eller så där? Eller någon hälsokost? Letar kiselgur! Tacksam för snabbt svar!
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: Is
·
Äldre Som rubriken lyder, är det något party på Gotland på sommaren? Tänkte ta en sväng dit, men vill ha lite håll-i-gång så att säga. ;)...
2
Svar
20
· Visningar
4 720
Senast: Mabuse
·
Äldre Jag blev påkörd för ett par veckor sedan och min pärla (Honda CR-V från -01) ska därför in på verkstaden. (Motparten var vållande och...
Svar
14
· Visningar
1 727
Senast: Keb71
·
Äldre Ungefär hur mycket brukar det sättas av till renoveringsfond på en bostadsrätt? Är det en viss procent av hyran? Antar att det skiljer...
Svar
14
· Visningar
4 021
Senast: fikapaus_
·
Äldre Om man hyr ett hus och blir uppsagd för att huset ska säljas, får då hyresvärden ändå hyra ut det på nytt efter utflytt? Detta gäller...
Svar
7
· Visningar
1 659
Senast: lbb
·
Äldre Vad är poängen med det? Allrahelst sådana som blir tokiga enligt svenska uttalsregler, typ Chatarina eller Pheter. Om en nu vill ha ett...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
44 967
Senast: Petruska
·
Äldre Jag har beställt ett paket från tyskland från samma försäljare som jag tidigare handlat av. På grund av ett missförstånd står nu min...
Svar
10
· Visningar
3 148
Senast: lil-sis
·
Äldre Undrar om nagon här har koll pa om man vagar hoppa pa en annan buss och tag hem än man bokat? Kommer troligen hinna med en tidigare buss...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: trofé
·
Äldre Jag har lite minnen av en film eller serie jag tittade lite på för väldigt många år sedan, det är absolut ingen ny film. Säkert 15-20 år...
Svar
11
· Visningar
1 606
Senast: Lycanthrope
·
Äldre Min dotter vill köpa sin första bil och är beredd att lägga ut c:a 10.000 kr på köpet. Det blir ju ingen lyxkärra direkt men hon vill...
2
Svar
29
· Visningar
6 928
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag ska få en smartphone. Dessvärre har jag ingen som helst aning om vilka som är bra eller inte, och diverse tekniska data säger mig...
2
Svar
27
· Visningar
2 763
Senast: Madick
·
Äldre Jag är jättetrött på min bil och orkar i princip inte se den längre. Eftersom jag ändå ska köpa en ny bil är det inte ett jätteproblem...
Svar
10
· Visningar
1 952
Senast: busigdemon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp