Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den förra rann ju ut i sanden men nu har jag iaf kommit till ro efter flytten och det vore kul att lära känna lite folk här :) kom med...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 285
Senast: Riley
·
Äldre Igår trillade min Samsung S3 ner i toan... :crazy: jag tog upp den genast och tog loss allt som gick att ta lös (bakstycke, batteri)...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Mest en snabb fråga här nu. Har pratat med ganska många personer och alla jag snackat med har fått sin deklaration nu. Inte jag ! Har...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Minett
·
Äldre Nu har min revisor gått och blivit allvarligt sjuk så han kommer inte att kunna göra min i år :eek: Är det någon vänlig själ som kan...
Svar
6
· Visningar
1 268
Senast: martha
·
Äldre Vart är världen på väg? :confused: http://hd.se/24hd/?clip=1284090#category=279&date=2013-04&clip=1284090&startTime=0m0s :D
Svar
2
· Visningar
1 773
Senast: Cydonia
·
Äldre Ja just nu krånglar det mesta, så varför inte lite fler funderingar här???:devil: Har ett hus jag hyr ut. Ena delen är byggd ovanpå...
Svar
5
· Visningar
1 720
Senast: Roxer
·
Äldre Det vet ju alla, men nu skulle jag vilja veta mer, om andra länders snack om grannlandet! :rofl: Vad säger Tyskar om Österrikare...
Svar
16
· Visningar
2 729
Senast: KungTulle
·
Äldre När jag sportar (håhå jaja) har jag oftast en av mina två softshelljackor på mig. Det är ett lätt val eftersom de har bra färg, bra...
2
Svar
27
· Visningar
6 721
Senast: honung
·
Äldre Jag tänkte överraska sambon med ett par dagars vandring/paddling i sommar, och vänder mig förstås till Buke-oraklet för förslag! Helst...
Svar
13
· Visningar
1 582
Äldre Jag funderar lite, här: Jag har en drömresa, en riktigt sanslöst underbar, SVINDYR drömresa, av en sort som bara är lyxig och överdådig...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 247
Senast: hastflicka
·
Äldre Hej Stockholmare och andra med Hornsgate-kompetens, Ponera att jag lyckas knö in min dubbdäckade bil på Hornsbruksgatan utan att dess...
Svar
11
· Visningar
2 375
Senast: Korven
·
Äldre I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa...
Svar
12
· Visningar
1 681
Senast: Hyacinth
·
Äldre Hej Buke! Här brukar man ju kunna få svar på allt så ag har en fråga! Fick idag en summa pengar insatt på mitt konto från KTOINS FR...
Svar
4
· Visningar
18 949
Senast: kryckan
·
Äldre Eftersom mina ögon är värdelösa och extremt känsliga för solen, så ska jag få ett par bra och snygga solglasögon av min kära mormor. Har...
Svar
0
· Visningar
877
Senast: LindgrenV
·
Äldre En snabbfråga, försöker hitta nya avsnitt av Greys men jag vet inte hur långt/vilken säsong jag sett. Det senaste jag minns är att...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Dorro
·
Äldre Jag upplevde fascination blandat med lite äckel över detta fynd jag gjorde i kattmaten igår, och jag känner att jag måste veta exakt vad...
Svar
14
· Visningar
2 724
Senast: Pazuzu
·
Äldre Hejsan! Jag vågar inte riktigt lita på mina skills med google maps och frågar därför här om det är möjligt att åka till Landvetter...
Svar
6
· Visningar
2 179
Senast: Hallonsoda
·
Äldre Då mina google-skills sviker mig så vänder jag mig nu till Buke som rymmer så mycket kunskap! Jag skulle vilja hitta ett ställe i...
Svar
6
· Visningar
3 779
Senast: pajaztar
·
Äldre Vad är klockan nu!? Ställde om min iphone igår men den ställde fram sig själv ytterligare en timme trots att jag inte har inställt...
2
Svar
20
· Visningar
3 307
Senast: Enya
·
Äldre Jag håller på att bli galen! Tror för första gången jag upplever en vägglössattack sen jag var i Australien. Känner igen utseendet på...
Svar
0
· Visningar
1 260
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp