Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Varje gång jag ska ringa en person kopplar den ned direkt, går inte fram en enda signal, jag ringer upp igen och då funkar det. Så är...
Svar
11
· Visningar
3 118
Senast: Alexandra_W
·
Äldre I morgon ska vi äta älg. "Problemet" är att jag har färs, stek och biff/något slags filéaktigt. Just nu står det mellan någon slags...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Blueberry
·
Äldre Sitter här och försöker komma på vad en bok heter som helt har försvunnit ur mitt minne. Det är en gammal bok tror den är skriven i...
Svar
3
· Visningar
382
Äldre Hur långt sträcker sig ansvaret för dem som skjuter raketer på landet? Jag tänker om raketerna skrämmer djur, så att de skadar sig? En...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Var kollar man upp födelsemärken? Jag upptäckte ett på axeln idag som blivit rött och kliar tokmycket + är som en liten kulle i det...
Svar
11
· Visningar
1 734
Senast: jacko
·
IT & mobiler Kan man ha en helt vanlig radio i badrummet förutsatt att den står där den inte kommer i närheten av vatten? Och inser i skrivandes...
Svar
13
· Visningar
841
Senast: Tora
·
Relationer Blir så frustrerad på mig själv! Är dålig på att visa kärlek och ta initiativ till närhet till min sambo (vi är båda runt 25 år). Vi har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 377
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Hej. Jag gissar att det finns många mat och dietkunniga personer här, så jag slänger in en fråga om mat. Jag har problem med att hålla...
2
Svar
29
· Visningar
1 916
Äldre Sitter och grubblar på hur jag ska ta mig från Bollnäs till Östhammar på bästa sätt. Xtrafik är inga problem, xtåget från Bollnäs till...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: Beppo
·
Äldre Jag köpte ett gäng digitala serietidningar och laddade glatt ned dom i epub. Nu visar det sig att det är mycket svårt att läsa dom i...
Svar
10
· Visningar
404
Senast: escodobe
·
Fritid Såhär ser hjulet ut, men är det samma?
Svar
18
· Visningar
2 542
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Är så vansinnigt trött på att alltid vara trött. Hur blir man pigg? Eller i alla fall lite normalpigg? Jag tycker att jag har gjort rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 838
Senast: Minett
·
Äldre Det kom på tal något om julträff i Uppsala :) Kanske ut och dricka sangria eller så ;) Och eftersom jag vet att det kan ta ett tag att...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 475
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Jag har väldigt kort stubin numera. Troligen är en anledning att jag känner att orken att göra en massa saker inte finns och att jag är...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
18 631
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hur får man till det? Idag testade jag florsocker istället för strösocker, men de blev lika "fisgula" ändå. Jag har låg värme - 80...
Svar
3
· Visningar
645
Senast: Hyacinth
·
Relationer Hur skulle du hantera följande situation: Din vän, som dessutom är lite nonchalant på ett oskyldigt vis, har ett förfärligt bordsskick...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
32 193
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur det går för folk som går helhjärtat in för en diet. Dvs hur blir det på längre sikt? Har ni hållit den lägre vikten...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: Idas
·
Trädgård & Växter Eftersom jag insett att jag nog aldrig kommer att ha råd eller möjlighet att bygga ett växthus så funderar jag nu på odlingstunnel. Har...
Svar
16
· Visningar
2 792
Senast: åke
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
89 243
Kropp & Själ Hur får jag hjälp medans jag fortfarande själv har ngn slags insikt i att jag håller på att långsamt döda mig själv? Jag går på...
Svar
11
· Visningar
2 038
Senast: Jakobine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp