Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Köpte hem ett spel, men gick bet på att grafikkortet var för gammalt :( Det är en helt vanlig laptop, så att byta är väl inte möjligt...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: MissFideli
·
Tjatter Vad är eran sommar låt i år? Det här är min låt Volbeat med For Evigt:D
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Pegasus63
·
Svar
14
· Visningar
842
Senast: Tezzi
·
Kropp & Själ Visste inte hur jag skulle få till en vettig rubrik... En person i min bekantskapskrets är intagen på psyket. Hen får inte åka hem...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 964
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Idag tog jag det stora steget och faktiskt gick till kurator på VC. Har flera gånger bokat men avbokar pga ångest men nu gick jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 279
Senast: Valptass
·
Trädgård & Växter Vad har ni? Vad bör man undvika? Tips? Vilka nybörjarfel gjorde ni? Ska ev köpa växthus i år (annars nästa år ;) ) och inser att det är...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: tanten
·
Äldre Så då sitter jag kollar efter billiga resor till London och till Portugal (bara någonstans). Men jag hittar inte hur man kan se...
2
Svar
23
· Visningar
2 072
Senast: Kirre
·
Relationer Jag har en vän, vi har känt varandra i tio års tid lite drygt, som senaste tiden fått åsikter som är helt annorlunda än de varit innan...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 852
Senast: Petruska
·
Äldre Är det nån som har lyckats få till några kanaler? Här kommer jag att rensa blåbär i kväll i stället för att titta på Idol. Och husse är...
Svar
10
· Visningar
679
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Hoppas denna tråd hamnar rätt, flytta den gärna annars :) Jag och min sambo hyr en liten gård. På gården finns ett boningshus på 300...
Svar
12
· Visningar
1 270
Äldre Jag och min syster ska på semester i England. Vi flyger till/från London men ska under några dagar befinna oss i shrewsbury. Min fråga...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Anna
·
Trädgård & Växter Jag är intresserad av ett radhus som har en liten och kraftigt sluttande tomt. Eller snarare, jag är intresserad av allt utom just den...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 296
Senast: Gabbi
·
  • Låst
Tjatter Hittar inte förra tråden. När jag nynnar sången så får jag det till att I´m a lonsome swimmer vilket knappast är kompatibelt när man...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Lång historia kort: har ett decimeterstort skrubbsår på underarmen. Har haft en bra skorpa och sluppit plåster tills jag stötte i såret...
Svar
18
· Visningar
12 420
Senast: TinyWiny
·
Äldre Är hela Italien riskklassat område för jordbävningar eller finns det mer eller mindre osäkra platser? Verkar ju ha varit en del just...
2
Svar
27
· Visningar
4 273
Senast: skogaliten
·
Äldre Någon som varit där? Jag har blivit sugen på att åka på ett studiebesök, få se lite mer av verksamheterna samt framförallt hur man...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: warg
·
Kropp & Själ Jag har nu träffat flera personer som upplevt att de har bättre sömnkvalitet när de sovit med huvudet mot norr? Finns det någon som...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
28 203
Senast: Petruska
·
Relationer Jag vill fråga er om en sak som är lite känslig. Jag lever ensam, har mitt jobb, min hund och min lägenhet. Många vänner och en...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 053
Senast: Nila
·
Äldre Jag tror jag sparar väldigt osmart nämligen, därför undrar jag hur andra gör. Jag lånade pengar av min pappa till kontantinsatsen till...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 455
Senast: sjoberga
·
Äldre Finns det för vuxna? Jag ska bo på en segelbåt och utföra blöta forskningsaktiviteter i fem dagar och har blivit ombedd att ha typ...
Svar
18
· Visningar
1 755
Senast: Retro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp