Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tänkte att jag startar en diskussionstråd för oss som har olika former av artrit, för det kan väl inte bara vara jag som dras med det...
Svar
10
· Visningar
640
Senast: bengall
·
Relationer Jag har ett bekymmer som tär på mig mycket för jag lever med en kille som är väldigt social och vi bor nära hela hand familj. Jag har...
2
Svar
29
· Visningar
5 331
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag känner mig som världens tråkigaste person ibland, och med tanke på hur vissa reagerar runt omkring mig ÄR jag tråkig. Jag har...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 749
Senast: cirkus
·
Äldre Någon som vet någonstans där man kan se (gratis) Criminal Minds säsong 10 och 11 MED svensk text?
Svar
5
· Visningar
497
Äldre Skulle behöva lite middagshjälp, jag tänkte höra risotto idag (klassisk, med vitvin och parmesan), med helstekta tomater och... Vadå...
2
Svar
28
· Visningar
1 789
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Börjar bli lite nervös eller hypokondriker och självklart på en fredag eftermiddag. Jag har inte full funktion på mina njurar men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 910
Senast: Wembley
·
Äldre Går det åt någon surf när man lyssnar på radio via radioplay?
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Hej! Jag undrar om det är någon här som kan ge förslag på snabbtorkade nagellack (i alla möjliga färger) Tack på förhand
2
Svar
32
· Visningar
1 644
Senast: Badger
·
Äldre Var det @Tassetass som talade sig varmt om staden? Är det möjligt att besöka staden i augusti eller förgås man då av värmen? Var bör...
Svar
11
· Visningar
694
Senast: BornAgain
·
Fritid Ja ni ser frågan i rubriken :) Själv spelar jag mycket, mest dataspel. Data: Mana world (onlinerollspel kan man väl kalla det tror...
2
Svar
29
· Visningar
4 512
Senast: Nux
·
Äldre Jag är pinsamt dålig på att hålla mig ajour. Har dagstidning (lokaltidnimg) på jobbet och en bit till brevlådan så ingen tidning hemma...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 127
Senast: Kamomilla
·
Äldre Just nu är antalet döda 60 st men lär väl stiga. Över 100 skadade. Man körde en lastbil rakt in i en stor folkmassa som firade...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 991
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Min ena stortå är typ gulbrun och lite uppluckrad på vissa ställen. Jag kör med Finail ungefär en gång i veckan. Några superbra tips...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: purity_666
·
Relationer Då var det klubbat, klappat o klart med nya åtstramningar för flyktingarna. Med överväldigande 240 ja röster mot endast blygsamma 45 nej...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 911
Äldre Försöker knåpa ihop en spotifylista med låtar från musikaler, så att jag har något bra att lyssna på (vråla till) när jag ska sitta...
2
Svar
29
· Visningar
1 375
Senast: Paddington
·
Relationer Då är det dax igen då:bump:. Förra året så vann ju SD och Jimmie. Troligtvis blir det ett Da Capo i år för Jimmie :D. SD på torsdag och...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 559
Senast: Vinur
·
Kropp & Själ Dels i affären o dessutom via skatten. http://www.dn.se/debatt/ekologiskt-jordbruk-har-aldrig-varit-battre-for-miljon/
Svar
2
· Visningar
531
Skola & Jobb Hallå! :) Jag har börjat fundera på att flytta till Köpenhamn så småningom, men hur gör man egentligen? Det är som sagt fortfarande...
Svar
4
· Visningar
1 987
Senast: Pallen
·
Trädgård & Växter Fungerar de bra? Jag tänkte köpa ett på nån kedja när jag är iväg och shoppar i morgon. Bor ju inte i storstan så jag är begränsad till...
Svar
9
· Visningar
2 497
Senast: ainasoja
·
Hemmet Allsvetande buke! Som rubriker avslöjar så undrar jag om stringhyllor håller för en större mängd lp-skivor? Alltså på ett ungefär hur...
Svar
2
· Visningar
2 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp