Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Går det att ta bort dessa? Min mamma hade massor på näsan och hon mådde väldigt dåligt över dessa men brukade sminka över dem. På senare...
Juridik & Ekonomi
En vän till mig har ett hus som hen bor i och har bott i själv många år. Nu har hen skaffat sambo.
Sambon äger ingen del i huset och ska...
Kropp & Själ
Jag har under drygt ett halvår åkt skytteltrafik till provtagning för att komma underfund med varför min sänka står kvar på höga värden...
Juridik & Ekonomi
Tänk er att ni har ett barn i 6 årsåldern som blir kontaktad av för er främmande personer i skolan under den tiden ni har vårdnaden...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...