Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Märkligt,hur livet kan bli..... I hela mitt liv har jag kämpat för att få flytta in på min egna gård på landet. Ha hästar,hundar,och... 2
Svar
28
· Visningar
3 045
Hemmet Sambon är just nu eld och lågor och vill köpa ett begagnat Spabad ca 230x230 isolerat. Varit igång i vintras men nu stått. Vi vet att 1...
Svar
6
· Visningar
1 919
Hemmet Jag söker ett (två) nattduksbord som inte är laminat och man behöver montera ihop själv. Gärna massivt trä och träfärgat. Vågar man...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag är asdålig på det här. Men ska försöka förklara. Jag sparade här om dagen om en pdf jag gjort med bilder och texter om olika...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: tuaphua
·
Äldre Tips på förrätt, som kan funka till följande skara, en glutenintolerant, en fisk och skaldjursallergiker, och en som inte tål pumpa...
Svar
9
· Visningar
3 789
Äldre Sahar i mellandagarna sitter jag hemma hos foraldrarna utan mycket socialt liv vilket betyder att jag antligen har tid o gora alla saker...
Svar
12
· Visningar
2 263
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Hej! Funderar på vad jag skall söka till hösten, läser nu på ett naturvetenskapligt basår och vet ungefär vad jag vill inrikta mig mot...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: TygerTyger
·
Samhälle En av de svenska fenomen som brukar få de icke-svenskar jag möter att höja på ögonbrynen allra mest är det här med Systembolaget, och... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
10 774
Senast: aiquen
·
Relationer Ja, det blev ju också en rubrik, ja.Nu ska jag bittra mig en stund.För en gångs skull vara den som öser ur sig ( ni kan sluta läsa nu om...
Svar
12
· Visningar
1 755
Senast: Sofie_B
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Ger ni julklappar till era föräldrar? Och ni som har barn och/eller partner får de något? 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 034
Senast: Exile
·
Samhälle Är det olika beroende på vilket land man kommer ifrån? Person x hittar en sambo i Sverige. Åker hit från Mexiko, stannar i ett halvår... 2
Svar
23
· Visningar
2 309
Senast: Unafraid
·
R
Kropp & Själ Jag funderar på att tillbringa ca 6-8 veckor i vår någonstans i Latinamerika. Jag vill plugga lite spanska, kanske ett par timmar om... 2
Svar
39
· Visningar
2 830
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Kära kloka bukemaffia, hjälp! Jag funderar mkt på det här, men kan inte prata med ngn annan än min man med hänsyn till de inblandade. Så... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 650
Senast: fejko
·
  • Låst
Relationer Ni vet, ös på om ert dejtande liv. :D 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
208 871
Senast: Niyama
·
Äldre Sambon älskar dessa, nu hittar hon inte dem i vår lokala Coop-butik och tror därför att de slutat tillverkats då även hennes mamma säger... 2
Svar
31
· Visningar
9 429
Senast: cambodia
·
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
931
Äldre Våra bästa vänner har en son som mycket gärna vill bli bergsbestigare. Killen är 14 år och tycker mycket om att träna. Stark som en oxe...
Svar
18
· Visningar
2 592
Senast: Niyama
·
Äldre Har precis gått och blivit modern, och skaffat en podcast-app :D Nu vill jag ha tips på intressanta och roliga podcast inom följande...
Svar
9
· Visningar
1 144
Samhälle I en annan tråd här togs det upp att svenska medborgare i utlandet kan återvända till Sverige för att ta del av det sociala... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 821
Senast: lbb
·
Äldre Jag har förstått att många är upprörda på SVT att Mikael Persbrandt ska vara julvärd (?) Eller om det är nyårsvärd, i år?? Jag har nog... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 504
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka