Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Har en vägg jag skulle vilja täcka med slät vit plåt. Men var kan jag köpa det?
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Hej Jag har använt bephanthen innan, efter råd från min tatuerare, men tydligen skall detta inte alls vara bra längre om man googlar på...
Svar
14
· Visningar
1 893
Senast: lizan
·
Hemmet Jag har försökt kola kola av margarin, sirap socker och kondenserad mjölk. Smeten har nu bokat i 30 min- skulle koka 20 - för att bli...
Svar
11
· Visningar
11 485
Senast: lizzie
·
Äldre Hade fått det här sms:et nu på morgonen. "Hej. Jag såg dig nyligen och jag vill gärna träffa dig för lite ... Du hittar mig här...
Svar
10
· Visningar
6 739
Senast: ptr
·
Hemmet Jag vill köpa en dramaten men har ingen aning om vad man ska titta efter. Att det är viktigt med handtaget förstår jag. Jag tror att ett...
Svar
15
· Visningar
2 102
Senast: Görel
·
Fritid Jag har inte riktigt koll på vad jag gör i köket men försöker åtgärda detta. Just kyckling brukar jag inte göra alls mer än nuggets :P...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Klara
·
Fritid Blrjar bli less på min repertoar av recept jag orkar laga i denna värme. Vill inte direkt ha en varm middag nu för tiden. Så vad äter ni... 2
Svar
24
· Visningar
2 382
Senast: prallan
·
Äldre Jag har fått börja inse att mina glasögon inte passar mig längre. Men jag gillar bågarna och dör lite av tanken på att behöva prova ut...
Svar
15
· Visningar
8 495
Senast: hastflicka
·
Äldre Ni ser frågan i rubriken. Var kan man tänkas hitta STORA (ja, inte gigantiska men uppenbarligen större än vad som verkar anses...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Gissar att jag inte är den enda som har svårt för att komma igång med träning. Jag har inte tränat på flera år och behöver komma igång...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Klara
·
Äldre Jag skulle vilja ha en avlång platt behållare där 8 små tabletter får plats på rad. Tanken är att kunna sticka in den i mitt mobilfodral...
Svar
11
· Visningar
1 598
Senast: SaraXX
·
Äldre Ja, det pratas en ju en del om skyddsbränning kring de stora eldarna för att få kontroll över bränderna. Förstår teorin men hur går det...
Svar
18
· Visningar
1 295
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är less på livet just nu, men vill inte ge upp än. Det jag vill göra är att försöka komma i form. Jag var i kontakt med vården, men... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 126
Senast: ainasoja
·
Äldre Jag har i åratal dissat läsplattor men funderar på om det inte ändå vore rätt bra. Hur tänker ni, läser ni böcker eller på platta? Vad... 2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Luff
·
Äldre I mitt hus har vi postboxar. På varje box står 1-2 namn förstås. Men jag ser ganska ofta kuvert stående uppepå boxskåpet. Ibland är det...
Svar
14
· Visningar
1 543
Senast: soom
·
Samhälle Jag funderar lite löst på att kanske ansöka om att bli god man, undrar vad det finns för erfarenheter av det på Buke? Vill gärna göra en...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Halfrek
·
Samhälle Expressen debatt. Inget mer stöd för svenska lantbrukare, dom lever redan på bidrag. Åsikter? Själv tycker jag att Fredrik kan dra nåt... 2
Svar
25
· Visningar
3 535
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Drog ett finger ur led för tre veckor sen drygt. I 2,5 vecka var det uppstadgat med fingret intill men sen skulle jag ta av det enligt...
Svar
9
· Visningar
6 140
Senast: nickan1
·
Tjatter @karamelldrottningen Jag blev upptagen så någon annan hann före :) Bli getingstucken är ingen hit kan jag meddela :crazy: Tur att jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 873
Senast: myzzan
·
Äldre På onsdag åker jag och en vän till Barcelona och ska vara där i 5 dagar - vad får vi inte missa? Upplevelser, sevärdigheter, mat, dryck...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: marengo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka