Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi har planer på att besöka Liseberg i sommar, men funderar på om det är en jättedålig idé att åka dit på en helg? Det blir i slutet av...
Svar
9
· Visningar
2 868
Senast: Mineur
·
Samhälle Vad gör man i en ideell förening om en mötessekreterare blir sjuk eller bara inte gör sitt jobb? T ex att årsmötets sekreterare inte får...
Svar
5
· Visningar
1 418
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Har visst påbörjat operation fräscha upp Angua så här på semestern.. Mitt hår behöver stifta lite närmare bekantskap med en frisörsax...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: tanten
·
Hemmet Det är ju dövarmt i vår lägenhet nu, och i badrummet är det värst! Detta eftersom vi har en handdukstork som ej går att stänga av. Den... 2
Svar
28
· Visningar
12 011
Senast: tanten
·
Äldre Hej! Någon som varit och vandrat i Jotunheimen? Tips på turer? Hytter? Restauranger? Annat att tänka på? Vi tänkte bila runt litegrann...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: imrahil
·
Hemmet Läst på flera ställen att vi kommer få lära oss leva med varmare somrar nu. Det är ju rätt jobbigt att ha varmt hemma och liksom inte...
Svar
4
· Visningar
1 372
Senast: MissFideli
·
Relationer En vän/släkting till dig ska gifta sig. Ni träffar varandra några gånger om året i större sällskap och evenemang, men umgås inte annars... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 205
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har alltid älskat H&M och majoriteten av min garderob har kommit därifrån. Äger även aktier. Den senaste tiden har dom ju fått... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 494
Senast: Account
·
Trädgård & Växter Vi har byggt en pergola på vår altan. Tanken är att vi ska plantera klätterväxter som ska breda ut sig och utgöra ett tak. Altanen är...
Svar
6
· Visningar
2 544
Senast: Luff
·
Hemmet Har migrän titt som tätt, och fick även stämpeln "kronisk spänningshuvudvärk" igår, jag ska nu börja få akupunktur och massa övningar...
Svar
11
· Visningar
8 184
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Vid vilka tillfällen har ni önskat att ni istället lyssnat på ert hjärta/magkänsla? Hur har det gått de gånger ni faktiskt lyssnat?
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: MM
·
Äldre Ja, vad tusan skriver man på ett dopkort? Jag har en känsla av att "grattis till ditt inträde i Svenska Kyrkan" inte är helt passande...
Svar
10
· Visningar
31 791
Mat Huvudfråga: Mat som kommer i matkasse, brukar den gå att frysa in eller spara i kyl en vecka eller 10 dagar? Bakgrund för intresse :p...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: aiquen
·
Skola & Jobb Ibland är ju inte arbetsplatsen/arbetsmiljön som en tänkt sig och det kan väl förekomma saker som en själv inte kan stå för (annars är... 2
Svar
29
· Visningar
3 013
Senast: FannyN
·
Tjatter Häromdagen handlade jag en deckare, diskborste, engångshandskar i storpack, förband, mjölkchoklad, plåster, rakblad till min rakhyvel... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
10 974
Samhälle Har ni hunnit lyssna nåt på årets sommarpratare i P1? Vad tycker ni? Vilka har varit bäst hittills och vad har ni funderat extra kring? 2
Svar
31
· Visningar
2 886
Kropp & Själ Såhär nåt år efter att jag fyllt 30 så verkar jag ha hamnat i den berömda trettioårskrisen och funderar mycket över vad jag vill göra...
Svar
18
· Visningar
1 937
Senast: Cattis_E
·
Äldre Har vipps något samarbete med swich att man kan göra överföringar via vipps om motagaren har swich?
Svar
2
· Visningar
321
Relationer Ja, myt eller verklighet? Finns det en sådan? Finns det bara EN? Har ni träffat den? Lever ni ihop med hen? Om inte, isf varför? Lite... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 062
Senast: Trissa
·
Äldre Jag har kommit över ett större parti mango. Vad ska jag göra med det förutom att frysa in och äta som det är? :d
Svar
14
· Visningar
878
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka