Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag ska utbilda en unghäst ett längre tag och funderat nu på vad jag kan begära av ägaren. Min tanke är att ägaren står för hästens...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: hotrodder
·
Q
Hästmänniskan Finns det någon som vet hur nära hästhagarna får vara grannhusen?
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hej! Får man som privatperson anordna barnridning? Finns det speciella regler? MVH Sanna
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Vill ha tips på BRA och starka aggregat som klarar kraftig undervegetation. Har lägsta tråden på ca 20 cm och jag får ju röja hela tiden...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Vad hander om man har en triangel-markt hast, vars skada har lakt ut? Kan man ta bort triangel-markningen? Inte pa hasten forstas, utan...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
11 583
Senast: ankans
·
C
Hästmänniskan Ni med fritidsbatteri till sommarhagarna. Vilken styrka har ni på batteriet? Räcker det med 60 Ah eller bör man ha ett kraftigare?
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Det ringde en tjej idag och ville sälja sin häst, som verkade passa mig perfekt dock lite liten men men, problemet är att hon bor i...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: caradan
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Vad betalar ni för hovslagaren, dvs en normal skoning med nya skor och en hyfsat lättskodd häst? Våran gamla hovslagare ska flytta och...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Lobelia
·
S
Hästmänniskan ska sälja min transport, då jag har 2 stycken. vet ej vad man kan ta för släpet. istället för att skriva vad jag har undrar jag vad ni...
Svar
6
· Visningar
1 227
Senast: lill_flesky
·
S
Hästmänniskan Antar än så länge att jag ska gå hippologen, men behöver ju då en praktik. Har alltid tänkt åka utomlands i ett halvår eller så och...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: anne1
·
C
Hästmänniskan Drömmen är att ha mina pållar hemma! Nu skulle jag vilja ha era kloka erfarenheter om att bygga stall. Kostnader både vid bygge och...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Cinzano
·
Hästmänniskan Nu ska jag bara ha pengar till veterinär kostnaden för åldersbestämmning och registerkostnaden...men det är 1,5 år kvar oxå.
Svar
1
· Visningar
647
Senast: pascalle
·
S
Hästmänniskan Jag ska ta hand om en häst å rida in honom i sommar,hästen är ett kallblod,jag vet hästens namn ägare å uppfödare men vet inte hur jag...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Immer
·
P
Hästmänniskan Nu har jag fått tummen ut r*ven och ska skicka in papper och registrera en av ponnyerna. Vilka papper ska jag skicka in, fattas det...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: prince77
·
K
Hästmänniskan jaa.. hur mycket kostar en bal spån? De säger på nya stallet att det bli 55 kr balen? Trodde inte att det var så mycket?! Men det kanske...
2
Svar
29
· Visningar
10 392
Senast: piggis_83
·
L
Hästmänniskan för ca 8 år sedan så fick jag en häst som jag skulle ha som min egen. ett outbildat halvblod från irland. vid brevkontat med ägarna som...
2
Svar
37
· Visningar
3 086
Senast: crazy
·
Hästmänniskan Jag letar efter en timer som man kan sätta typ på en fjädergrind (så den öppnas vid ett visst klockslag), tycker de verkar jätte bra ...
Svar
4
· Visningar
2 023
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Kommer troligtvis att lämna bort min stora ponny för inkörning inom kort och undrar då hur jag ska göra med kontrakt?? Vill ha honom på...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Vi har köpt gård i vintras m ca 3,5 tunnland mark, har en överväxt 20*40 paddock som skall fixas till & ordna belysning så det blir...
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: Spirit
·
U
Hästmänniskan Ni som har hästsläp, hur sköter ni om dem? Vad gör ni, hur ofta, vad gör ni själva respektive låter verkstaden göra etc? Nu menar jag...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp