Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan http://www.asvh.se/asvh/Hstpass_684.asp#bookmark8 Om man nu har registreringsbevis, går det att skicka in dom och få ett pass tillbaka...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Tasja
·
Hästmänniskan En ev köpare vill ha min ponny på prov i en månad innan de bestämmer sig. Jag är lite skeptisk till det då jag inte vet vad jag får...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: prince77
·
P
Hästmänniskan Kan man få reda på om en häst har pass, över nätet? Bråttom
Svar
4
· Visningar
743
Hästmänniskan Har ekonomi forumet försvunnit? Provar att lägga tråden här istället. Kan man överhuvudtaget låna en mindre summa pengar (ca 15-20...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: ecssory
·
Hästmänniskan ja ska ha lektioner för en tjej med sin lilla c-ponny.. vad är lämpligt att ta betalt.. jag är inte utbildad men har en del erfarenhet...
2
Svar
20
· Visningar
1 864
F
mur
Hästmänniskan kan man bygga de av vanligt plywood? om man gör dem i "lådor" typ?
Svar
7
· Visningar
930
Senast: pialotta
·
I
Hästmänniskan Har en nyinköpt gård med ett fd lösdriftstall för mjölk-kor. Lösdriften är 15*30meter, högt itak, ordentligt med lysrör, fönster längs...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Dragonfruit_
·
A
Hästmänniskan hejsan. det är så här att jag ska börja sko hästar, då jag lärt mig detta, och jag undrar hur mkt era hovslagare tar. jag vill inte vara...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 801
Senast: Happy
·
Q
Hästmänniskan Jag har en liten fråga. När man säljer sitt föl från sitt Stuteri, finns det då inga regler som säger hur gammal fölet måste vara innan...
Svar
9
· Visningar
2 039
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Om man vill jobba med djur, eller mest hästar kanske, vad ska man välja da? Jag funderar sa mycket pa vad jag ska göra, vad/om jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 296
Senast: Kirre
·
P
Hästmänniskan Gång- och cykelvägar är inte till för hästar Det har på insändarsidor från ridande klagats en del på bilisters brist på omdöme i...
2
Svar
21
· Visningar
2 380
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Exakt HUR frostfria är dom? Enligt tillverkarna ska de flesta hålla ned till -25, stämmer det? Vattenkoppen blir i en lösdrift för 2...
Svar
4
· Visningar
2 464
P
Hästmänniskan För att mäta ponnyer måste man ju ha en plan yta på 1.5 x 3 meter. Om man nu inte har det har mätmännen själva någon speciell plats att...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: prince77
·
A
Hästmänniskan Måste man köpa hus på landet för att få bo nära sin häst? Ni som har erfarenhet av att bo tex. i lägenhet vid häststall, eller i...
Svar
13
· Visningar
1 745
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag har hört talas om det som kallas för hästkörkort men vet inte så mycket om det. Kan någon berätta vad det är? Hur kan man få det...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: lil-sis
·
C
Hästmänniskan Hej! Är det någon här som vet vad en ridskolechef med lång erfarenhet o högskoleutbildning har i månadslön ca?
Svar
6
· Visningar
3 821
Senast: Cheenookie
·
I
Hästmänniskan min häst står i ett kollektiv stall nu vill han som äger stället att vi ska putsa alla hagar bara för att det växer ojämt för att dom...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: trassel
·
D
Hästmänniskan En bekant köpte en ny tranport förra veckan, för sin gamla betalde hon ca 300:- helår (ungefär samma som mig), men nu fick hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 950
Senast: FairLady
·
E
Hästmänniskan Var gör man av gammalt hö? Har ca 30 balar som inte är tjänliga till mina hästar. Några tips?
2
Svar
25
· Visningar
3 078
Senast: mimmipigg
·
G
Hästmänniskan Ni som råkat hitta era bilder på andra sidor på internet? Jag har hittat en bild på en häst vi äger till hälften ute på annonssidorna...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp