Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har en gummiflispaddock som är tuuuung att rida i. Har tänkt hyvla bort lite av fliset, och blanda i något som gör underlaget lite...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Moffsan
·
M
Hästmänniskan Jo, såhär är det att jag tog en häst på foder i sep 07. Och det har visat sig att hon inte går att rida pga av att hon har ont i ryggen...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Luleå
·
M
Hästmänniskan Hoppas denna tråd hamnar rätt... Funderar på att plocka ut mina två hästar på lösdrift i en av våra hagar. Min fråga är hur stor ska...
Svar
1
· Visningar
851
L
Hästmänniskan Har läst nånstans på detta forumet att eltrådar på höjden 30, 50, 80 och 120 cm håller allt från lammungar till hingstar innanför...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: hermulen
·
C
Hästmänniskan HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP :eek: ungdomssektionen, som aldrig egentligen har funnits på våran ridklubb, håller på att dö ut :cry: på senaste...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: rachan
·
S
Hästmänniskan Hej! Har en kompis som är fodervärd enligt kontrakt till den siste april-08. Men i söndes så kom ägren och bara hämta hästen. Utan...
Svar
4
· Visningar
2 120
Senast: incognito
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Jag tog studenten i våras och har verkligen funderat över detta med yrkesval. Det finns en sak som jag vill mer än något...
Svar
6
· Visningar
7 503
Senast: Linnéa
·
Hästmänniskan Om man har haft sin nya häst i knappt 4 mån. Hästen går orent och man vet egentligen inte varför, kan mkt väl vara något gammalt eller...
2
Svar
23
· Visningar
2 177
Senast: BornAgain
·
E
Hästmänniskan jag har hört lite här och var om EU-bidrag och att man kan söka vissa för hästverksamhet, att man betar av mark och att man håller...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Immer
·
G
Hästmänniskan Hej Är på gång att köpa en islandshäst på 2 år och funderar på vetrinärbesiktningen. Jag vet att jag som köpare har...
2
Svar
20
· Visningar
2 125
Senast: LillaMy
·
C
Hästmänniskan Får jag lov att tävla en oförsäkrad häst , har försökt söka men hittar inget bra svar eller inget alls , så ni får hjälpa mig
2 3
Svar
52
· Visningar
4 704
Senast: sinner
·
Hästmänniskan Eggad som jag blivit av alla kompetenskurser så hade jag ut djurinspektören idag för att gå igenom stallets släp så jag på sikt kan lösa...
Svar
19
· Visningar
1 863
Senast: elle12
·
H
Hästmänniskan Det finns utomlands men finns det här??? Tror ni att det finns någon som skulle kunna tänka sig att i Sverige betala större summor för...
2
Svar
23
· Visningar
3 039
Senast: Mio min Mio
·
E
Hästmänniskan Hejsan hoppsan! Jag har funderat på detta med hästförsäkring nu när jag länge har gått i hästköpartankar!:) Om man tänker sig ett...
2
Svar
26
· Visningar
2 582
Senast: nixa 324
·
Hästmänniskan Hej! Funderade lite hur man ska bli av med sin gödselstack i framtiden om man inte har ngn som kan komma och hämta den. läste om en typ...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: cristobal
·
Hästmänniskan Jag sålde en ponny i torsdags och efter fem timmar så gav nya ägarna upp och var ungefär hysteriska, då ponnyn var rädd för deras sto...
Svar
17
· Visningar
2 202
Senast: nocki
·
S
Hästmänniskan Visste inte om jag skulle lägga detta på avel eller hästverksam? Hur som helst, har sett i flera annonser att det är vanligt att man...
2
Svar
30
· Visningar
2 363
Senast: sydney
·
P
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken vad folk tycker. I dag kan man läsa till höger och vänster om hästhandlare som blir stämda. Men på vilka...
Svar
12
· Visningar
1 411
Senast: Babbel
·
Hästmänniskan Hur har ni med små stallar gjort för att få plats med allt o lite till? Mitt stall har måttet 5*12m. Jag vill ha ca 3 boxar...
2
Svar
27
· Visningar
4 047
Senast: nypet
·
Hästmänniskan Hej alla! Har ÄNTLIGEN kommit så långt att vi ska bygga ridhus på gården!:bow::banana: Men nu helt plötsligt så kom ett litet...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp