Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Fästingmedel, någon som har erfarenhet av detta? Hur många fästingar har ni fått om ni använder det? Fungerar det bra/dåligt?
Svar
13
· Visningar
1 498
Hundhälsa Jag har två treåriga goldenkillar. Den ena, Chester, är ganska mycket större, både på höjden och längden. Han blev tyvärr kastrerad...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Milosari
·
M
Hundhälsa hej jag har en dogue de bordeaux som är 10 veckor nu. Det jag undrar över är promenaderna. När kan jag gå korta promenader hur gammal...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Ingen bra rubrik, men kom inte på nåt.. Ska dra min "historia". Min hund, en 6 åring blandrastik, var med mig den 11 maj och red en...
Svar
3
· Visningar
1 469
Senast: Tussilago
·
J
Hundhälsa Min hund fick en liten knuta under sin ena armhåla för ca 7-8 månader sedan ( minns inte exakt). Veterinären tog prov på knutan och det...
Svar
14
· Visningar
17 376
Senast: BeastieBabe
·
Hundhälsa NU är det så min saluki har fått en knöl fram på höger ben, Den är lite vätske fylld men känns ändå väldigt hård! Vad tror ni det...
2
Svar
20
· Visningar
2 867
I
Hundhälsa Min toypudel smet i lördags o sprang in i grannens trädgård. Där bor 2 Riesenschnauzrar modell större. Hanhunden attackerade blixtsnabbt...
2
Svar
22
· Visningar
3 366
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Upptäckte i morse att min 14-åriga tik slickade sig "där bak". Kollade och upptäckte gula grumliga, ganska rinnande, flytningar. Då jag...
2
Svar
30
· Visningar
19 845
Senast: tott
·
Hundhälsa Våran vovve ÄLSKAR att bada,vi har varit iväg både i förrgår och igår till en sjö där han har fått plaska,men nu funderar vi på om vi...
2
Svar
20
· Visningar
3 810
Senast: Aliide
·
H
Hundhälsa Det började igår. Sonen hade gett henne en bit av en stekt tjockkorv. Den kom upp. Sen var jag dum o använde samma korv vid träning då...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Är det någon som har en hund som nån gång då och då får inflammerat tandkött? Hur behandlade ni de? vilka råd gav veterinären... Har...
Svar
7
· Visningar
21 424
Senast: TantEster
·
T
Hundhälsa Har en 9 årig hund som har gått på Rimadyl ett tag nu. Problemet är att hans mage inte klarar av det. Han har fått ris till maten men...
Svar
18
· Visningar
6 637
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Kan man ge hunden resorb eller liknande om den är uttorkad? Om inte, vad kan man annars göra, eller är det bara veterinär som gäller...
2
Svar
20
· Visningar
21 321
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Imorgon är det då dags:crazy: Operation av livmoderinflammation. Hur länge tar en sådan operation om allting går utan komplikationer?
Svar
3
· Visningar
1 277
Senast: tott
·
Hundhälsa Min hund har fått loppor... Och dem går på mig och bits och även min tre månaders son biter de, så han är jätte ledsen. Dessutom ska vi...
2
Svar
34
· Visningar
6 457
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa Det är något som är fel på hunden. Jag kan inte riktigt säga vad, men något är det. Det började med en uvi, då var det blod i...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
29 592
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa Mammas hund bajsar något så OTROLIGT mycket när man är ute och går med honom. Och då menar jag både ofta och mycket varenda gång. Kanske...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Belethien
·
K
Hundhälsa Kan det vara farligt att ha med hunden när man springer nu när det börjar bli varmt? Jag tänker just eftersom de inte kan svettas och...
Svar
8
· Visningar
3 619
Senast: Red_Chili
·
H
Hundhälsa Förvånas hur ofta det skrivs i forumet: Min hund är lös i magen men annars mår den bra. Den får Pedigree (doggy eller något annat...
2
Svar
34
· Visningar
4 082
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Är detta navelbråck eller bara en vanlig navel? Och är det isåfall farligt? Det är alltså som en liten ärtformad kula ovanför...
Svar
4
· Visningar
7 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp