Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning Jag å en kompis har tänkt att vi ska börja tävla i hoppning snart... Finns det inte några roliga träningsformer, istället för att typ...
Svar
5
· Visningar
1 538
Senast: Trotting_horse
·
Fälttävlan Alena Tseliapushkina och Zalim tar en liten annan väg... ...men nu gick det bättre. Kai Rüder och Edward uppe på...
Svar
9
· Visningar
1 476
A
Tävling Tittade precis klart på WC finalen i fälttävlan och den sist startande ryttaren hoppade banhoppningen med kandar? Har aldrig sett...
Svar
12
· Visningar
938
Senast: fio.
·
Fälttävlan Är det någon som vet vad som hände med ryttaren som gick omkull och fick hästen i ryggen (vad det såg ut :crazy: ) på terrängen på...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: aicha
·
F
Körning Jag vill kunna ha en vanlig bröstsele till min häst, men eftersom min vagn inte är gjord för en vanlig sele, utan en travsele, så saknas...
2
Svar
22
· Visningar
1 763
Senast: _L_
·
Fälttävlan Tävlingarna i Hofors i helgen (DM för Dalarna och Gävleborg, KM Hofors Ridsällskap samt AGRIA cup) avblåstes inför terrängen pga för...
2
Svar
27
· Visningar
2 672
Senast: fio.
·
A
Western Någon som beställt en simco från Börjes någongång, eller ja, kanske handlat den i deras butik? Satt och ögnade igenom deras katalog...
Svar
16
· Visningar
9 957
Senast: Lenita
·
Körning Vi är på jakt efter maratonsele, men det är ju en djungel....... En hel del selar finns det men vilka är bra :confused: Är det någon...
Svar
7
· Visningar
1 748
Senast: miamiamia
·
R
Hoppning hejsan. allt är en lång historia, men får lov att göar den så kort som möjligt. jag fick hem min häst i september förra året, då var...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: flugskit
·
Tävling angående den dopingskandal som har varit, så tänkte jag fråga, vart kan man hitta en lista med dopingsklassade preparat? förlåt mitt...
Svar
13
· Visningar
2 871
Senast: lundsbo
·
S
Islandshäst Har ju precis köpt islandshäst och ska bli medlem i en klubb tänkte jag, de som är närmast är Stigandi (alingsås), Frigg (skaraborg) och...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: nannie
·
C
Distans Jag har köpt ett par distansridbyxor idag. De verkar vara väldigt halkiga. Ni som har dessa ridbyxor: vänjer man sig snabbt vid att de...
Svar
11
· Visningar
1 830
Senast: Alfhild
·
S
Fälttävlan har fått höra att min polle skulle passa bra till fältavälan så ja tänkte väl ev prova det nån gång. så ja undrar lite hur det funkar...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: lundsbo
·
Trav har tittat på nya selar i helgen på en travbana....försäljaren påstod att de helgjutna i gummi var bäst? ( whalstens tror jag det var)...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: cämela
·
Tävling Vad är det för skillnad mellan A-provet och B-provet? Tas det från samma urinprov? Varför kan det då visa olika ibland?
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: lundsbo
·
S
Islandshäst Inom western tävlar man ju i pleasure, så bra koll har jag inte - men typ ett välvårdat ekipage (+ en del annat) Vore inte det något...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Boj
·
Hoppning Nyss hemkommen från hopptävling har jag en fråga, varför byter man bakbensskydd innan man rider in på banan? såg flera stycken som...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: svea08_
·
Hoppning Undrar vilket bett är bäst att ha på en hingst med känslig mun? Ska börja hoppträna honom och så undrar jag om det är vissa krav på...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: gylle
·
B
Western Lite sugen på en bomlös,haft upp frågan tidigare om någon provat en westernsadel som är bomlös, men ingen hade det tydligen det då. Nu...
2
Svar
30
· Visningar
2 900
Senast: Balans
·
A
Fälttävlan Får man starta i YR-DM/SM innan man fyllt 18? Om man fyllt 18 när DM är (samma år) får man då starta? :confused:
Svar
18
· Visningar
2 880
Senast: tant agda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp