Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Hästhantering Hej, jag är väl en av väldigt många häst ägare med last problem. Har en häst som jag köpte som "lättlastad", det var iaf vad det stod...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: Magnus67
·
Hästhantering Hej!! Jag behöver hjälp av er!! jag har en gammal D-ponny som är född -82. Jag har haft honom i 20 år, han är pigg och fräsch. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: corre77
·
K
Hästhantering Undrar hur ni gör med grimma i hagen?! Jag och flera andra i mitt stall föredrar att hästarna inte har grimma i hagen. Dels får min häst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 381
Senast: piaff
·
I
Hästhantering Vi ska skaffa en ny häst till midsommar, tyvärr ska vi då även ta bort det gamla sällskapet till min häst:cry:. De har gått ihop ända...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Zanta
·
Hästhantering Har precis köpt en ny häst som jag har lite problem med att få in i flocken. Jag har sedan tidigare en vbl travare samt en shettis...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: FreeLou
·
Hästhantering I söndags var det dags... Betessläpp för mina hästar, hingst och sto på var sida av staketet såklart, då vinter- och vårsäsongens...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Zanta
·
S
Hästhantering Hejsan! :D Jag behöver hjälp. Det är nämligen såhär att jag har blivit skötare för en islandshäst, på 14 år som bl.a inte tål gräs...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Lilla_My
·
T
Hästhantering Är det någon som vet vart man kan få tag i en repgrimma där de sitter fast ett kraftigt rep till ?? Är på jakt efter ett sådant ...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: fjordtokan
·
Hästhantering Mitt sto har aldrig tidigare gått ut på bete dygnet runt men ska i år få göra det. Ska jag tänka på något speciellt? Funkar det inte så...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: yvobos
·
L
Hästhantering min 3 aring gar att lasta ratt latt med hjalp av lite godis..men sa fort man borjar trixa med bakbomen sa slanger han sig baklanges ur...
Svar
19
· Visningar
1 473
Senast: mackelee
·
R
Hästhantering Jag får inte min unghäst att gå fram när jag ska longera. Han är inte rädd för piskan och jag vill ju inte stå och slå på honom. När jag...
Svar
14
· Visningar
3 320
Senast: Freyja_bus
·
C
Hästhantering Jag har en D-ponny som är trygg och lugn oftast. Allting går bra förutom galoppen,hon kan värkligen inte hålla igång den. Ute går det...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Noxoy
·
  • Låst
Nh?
Hästhantering hej nu behöver jag lite hjälp av er igen:) jag är ny på denhär frånten med NH och skulle vilja veta lite mer om vad det går ut på osv?:)
Svar
2
· Visningar
821
Senast: IngelaH
·
L
Hästhantering Hej, Jag ska iväg i veckan och kolla på ett stall att ha min foderponny i i höst. Han är 5 år och står för närvarande tillsammans...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: lillbollen
·
Hästhantering Moderator får flytta tråden om den ligger fel;) Har lite funderingar inom mig. Idag när jag åkte hem från stallet såg jag häst med...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 028
Senast: Roucle
·
Hästhantering lite tokig rubrik kanske men hästen jag håller på med gillar inte alls att då damm och hår i näsan... antar de är de som är problemet...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Snowball
·
K
Hästhantering Jag har ridit i 13 år och älskar hästar och ridning. Jag arbetar nu som ungdomsledare på en ridskola och håller i ridläger, har...
Svar
9
· Visningar
2 618
Senast: Hejkungen
·
S
Hästhantering Hur gör ni när hästarna går på sommarbete, alltså tar ni in dom på nätterna?
2
Svar
28
· Visningar
1 791
Senast: Diba
·
M
Hästhantering Jag är skötare på två olika hästar.. Och en av hästarna är en D-ponny och ska ridas in. Ägaren vill har jag ska göra en massa olika...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: fjordtokan
·
Hästhantering Nu tänker ni säkert, går den inte att duscha, vill den inte gå i vattenpölar? Jag ska ta det från början.. Köpte henne i januari, frid...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 564
Senast: Tussilago
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Psykisk (o)hälsa
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp