Bukefalos 28 år!

Dag 6,7 och 8 har gått bra!
Nu kan jag intro och versen på gitarr! Tempot är lite för långsamt och jag slirar på ackorden då och då men muskelminnet sitter, halleluja :D

Jag fotar varje dag men regnet är ihärdigt och jag längtar efter lite färg i bilderna igen.
 
Dag 12 - fixade inte att komma upp och igång i tid i morse heller, så ingen tid för planering och reflektion till frukost 👎

Men har i varje fall tagit mig tid att skriva ner mina dåliga ursäkter till att jag inte gör som jag säger och hur jag vill att det ska vara i stället under lunchen i dag. Så i morgon är jag tillbaka och gör som jag bestämt, för nu är det slut på ursäkter!
 
Ingen promenad igår eller idag, dock rejält med snöskottning! 💪🏻 Kosten var sådär under helgen, då får jag försöka tänka efter lite i veckan.
 
Mål - rörelse dagligen, vad beror på dagsform.

Dag 1 - Fokuspromenad 49min
Dag 2 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 18min promenad
Dag 3 - Hemmaträning med Chloe Ting
samt 26min promenad
Dag 4 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 25min promenad
Dag 5 - Fokuspromenad 49min
Dag 6 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 16min promenad
Dag 7 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 14min promenad
Dag 8 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 9 - 38min promenad
Dag 10 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 11 - Hemmaträning med Chloe Ting
 
Dag 1: Powerwalk 60 min
Dag 2: Löpträning på lunchen
Dag 3: Nyårskicken pass 1
Dag 4: Yoga 10 min
Dag 5: Nyårskicken pass 2
Dag 6: Powerwalk 30 min
Dag 7: Snöig promenad 60 min
Dag 8: Nyårskicken pass 3
Dag 9: Nyårskicken pass 4

Dag 10: Promenad 60 min

Jag försökte hitta motivation att göra ett hemmaträningspass också, men jag efterfryser så himla mycket efter att ha varit ute att det är svårt att kravla ut från berget av filtar jag ligger under. Jag vet egentligen att jag kommer frysa mindre av att röra på mig men det är verkligen en svåröverkomlig tröskel för mig.
 
Dag 13 ✅
Kom i säng i vettig tid igår, så jag orkade gå upp i vettig tid i morse så det blev ordning på frukost, hundpromenad och tid att planera, reflektera och skriva idag på morgonen 👍
 
Dag 9 och 10 har även de flutit på. Introducerade två nya ackord igår och det gick katastrofalt dåligt :rofl: Idag gick det bättre och dom grädde på moset har det snöat. Det kommer garanterat smälta bort på nolltid men lite bilder fick jag i alla fall :)
 
Mål - rörelse dagligen, vad beror på dagsform.

Dag 1 - Fokuspromenad 49min
Dag 2 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 18min promenad
Dag 3 - Hemmaträning med Chloe Ting
samt 26min promenad
Dag 4 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 25min promenad
Dag 5 - Fokuspromenad 49min
Dag 6 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 16min promenad
Dag 7 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 14min promenad
Dag 8 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 9 - 38min promenad
Dag 10 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 11 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 12 - vila

Förkyld deluxe idag så fick bli vila istället
 
Dag 1: Powerwalk 60 min
Dag 2: Löpträning på lunchen
Dag 3: Nyårskicken pass 1
Dag 4: Yoga 10 min
Dag 5: Nyårskicken pass 2
Dag 6: Powerwalk 30 min
Dag 7: Snöig promenad 60 min
Dag 8: Nyårskicken pass 3
Dag 9: Nyårskicken pass 4
Dag 10: Promenad 60 min

Dag 11: Promenad 80 min

Jag tror nästan jag får sluta ha promenaderna som fysiskt aktivitet, jag behöver ta den för att komma upp i mina 10k steg per dag. Egentligen så ska det ju vara utgångsläget och träningen komma uppepå. Men så är det ju det där med frysandet. Min sambo har masserat mina lår i 20 minuter nu och de är fortfarande kalla. Men jag fryser typ inte alls medan jag är ute utan det kommer efteråt.
 
Mål: 90 minuters aktivitet dagligen

Hade lunchmöte idag, så ingen lunchpromenad. Så mindre än en timmes aktivitet på jobbet. Sedan kort promenad med hunden. Avslutade kvällen med ett online-pass yinyoga.
 
Dag 14 ✅
Trots att jag inte kom i säng i tid igår kom jag upp som jag skulle i morse. Berodde enbart på att jag hade en digital dragning för 15% av anställda vid organisationen kl 8 i morse, kunde inte med att försova mig :p
Nu känns huvudet som jag varit ute och festat en hel helg, blir nog en tidig kväll i kväll. Eller massa socker innan dess och speedad motor som egentligen går på tomgång. Jag vet vad jag borde välja men jag är inte säker på vad jag kommer välja.

Mvh den övervuxna tonåringen
 
Mål - rörelse dagligen, vad beror på dagsform.

Dag 1 - Fokuspromenad 49min
Dag 2 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 18min promenad
Dag 3 - Hemmaträning med Chloe Ting
samt 26min promenad
Dag 4 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 25min promenad
Dag 5 - Fokuspromenad 49min
Dag 6 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 16min promenad
Dag 7 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 14min promenad
Dag 8 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 9 - 38min promenad
Dag 10 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 11 - Hemmaträning med Chloe Ting
Dag 12 - vila
Dag 13 - 27min Fokuspromenad
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 187
Senast: zassoo
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 378
Senast: Fruentimber
·
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 922
Senast: _Elly_
·
F
Tjatter Men vi kör väl ytterligare en omgång för att inviga nya året? Idén är alltså att inom en tidsperiod av 90 dagar införa en eller hundra...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
24 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp