Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tränar med PT och säger ofta till att jag måste göra någon variant på en övning. Jag har en handled som inte klarar av armhävningar. Då tog PT:n fram ett par hantlar jag kunde hålla i, vips klarade jag av armhävningar! Ungefär alla övningar är anpassade över att min ländrygg bråkar och ger mig ryggskott osv.Mål - rörelse dagligen, vad beror på dagsform.
Dag 1 - Fokuspromenad 49min
Dag 2 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 18min promenad
Dag 3 - Hemmaträning med Chloe Ting
samt 26min promenad
Dag 4 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 25min promenad
Dag 5 - Fokuspromenad 49min
Dag 6 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 16min promenad
Dag 7 - Hemmaträning med Chloe Ting samt 14min promenad
Dag 8 - Hemmaträning med Chloe Ting
Fick modifiera dagens pass då vänster axel sagt upp sig helt alla olika sorters plankövningar fick helt enkelt bli en klassisk planka med knäna i för annars var smärtan outhärdlig.
Även om jag gjorde alla övningar eller en variant av dem så känns det som om jag fuskat
Ja jag tänker att alternativet hade varit att jag vilat under de övningarna, nu gjorde jag istället en annan övning som borde ta en del av musklernaJag tränar med PT och säger ofta till att jag måste göra någon variant på en övning. Jag har en handled som inte klarar av armhävningar. Då tog PT:n fram ett par hantlar jag kunde hålla i, vips klarade jag av armhävningar! Ungefär alla övningar är anpassade över att min ländrygg bråkar och ger mig ryggskott osv.