Bukefalos 28 år!

EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Jaha, jag trodde de var medlemmar men där ser man. Men måste bara påpeka att det är inte länderna i sig som är medlemmar/associates utan tv- och radiobolagen.
Ja det är väl givet?

De är dock inte med för att stanna, läser jag just i DN. Att de var med även i år beror på att de fick en inbjudan av EBU att vara med en gång till.
 
Hade ju min inflyttningsfest igår och trodde jag inte skulle få se finalen men HELA festen va helt me på att SJÄLVKLART skulle vi kolla HELA tiden.. (inkl röstningen) Vi satt som på NÅLAR under telerösternas slutminuter... ALLA va lika inblandade... Även de som inte ens gillar eurovision :p
(MYCKET lyckad fest då killen äntligen fick träffa mina kompisar med :heart)

Majoriteten ville ha Australien som vinnare, när det stod mellan Ukraina och Ryssland hoppades vi faktiskt på Ryssland (vi vill ha ett RIKTIGT gayigt Eurovision i Ryssland ju :p ) Men näää Ukarina som INGEN gillade vann... Så där stängde vi av .. Orka höra vinnarlåten igen ..

Fast nu är jag också nyfiken på hur nästa års tävling ska gå till :p
Såååå vi ses nästa år igen !

Btw Stockholm är grått och kallt nu ... Som om vädret vet att nu är det slut igen :p
 
Men hur ser den så rutig ut :confused: biggest mysterium of the year :p
Skärmen var en svart duk på ram typ, alla bilder/färger/effekter var projicerat och trappen var bakom duken så kan kunde gå som i en vanlig trappa :)
Satt precis vid sidan om så såg det tydligt, svårt att förklara hehe
 
Verkligen. Båda två var ju stensäkra på engelskan. Den där kommentaren som Petra sa verkade dessutom inte vara manus, den kom spontant när något spårade iväg lite grand.
Om inte deras engelska är bra nog kan ju för guds skull typ ingen hosta det här :p.

Det enda Hosey sa hela kvällen (förutom "åh herregud vad är detta?") var "jävlar vilken bra engelska de pratar".
 

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 445
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 086
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 707
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp