Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kolla med optiker annars. Tycker dom oftast är bättre på ögon än läkare tillochmed ögonläkare. Min kompis gick till ögonläkare flera ggr fick ingen hjälp. Jag sa åt han att gå till en optiker och han fick en diagnos som just nu korrigeras med glasögon och kommer i framtiden behöva en operation. Har för mig att han har grön starr.
Dock så får inte en vanlig optiker uttala sig om eventuella sjukdomar. Jag provade i höstas och lyckades i alla fall få ur optikern att hon "inte kunde se något onormalt". Sen frågade jag om det var enkelt att se sår på hornhinnan och det sa hon att det var. :angel:
 
Kolla med optiker annars. Tycker dom oftast är bättre på ögon än läkare tillochmed ögonläkare. Min kompis gick till ögonläkare flera ggr fick ingen hjälp. Jag sa åt han att gå till en optiker och han fick en diagnos som just nu korrigeras med glasögon och kommer i framtiden behöva en operation. Har för mig att han har grön starr.
St Eriks ögonklinik tror jag har full koll på allt vad ögon heter då det är Stockholms akutmottagning och dessutom bara på andra sidan bron hemifrån @tornblomma i stort sett.
 
Dock så får inte en vanlig optiker uttala sig om eventuella sjukdomar. Jag provade i höstas och lyckades i alla fall få ur optikern att hon "inte kunde se något onormalt". Sen frågade jag om det var enkelt att se sår på hornhinnan och det sa hon att det var. :angel:
Skumt att det bara var optiker som kunde fastställa för min kompis, som gick flera ggr till ögonläkaren på sjukhuset här.
 
St Eriks ögonklinik tror jag har full koll på allt vad ögon heter då det är Stockholms akutmottagning och dessutom bara på andra sidan bron hemifrån @tornblomma i stort sett.

Vet du om man kan bara gå dit eller hur funkar det? Försökt googla men får inte fram om man måste ha remiss
 
Jag stör mig på en av youtubekanalerna jag följer. Jag gillar innehållet men snubben som faktiskt gör kanalen är så... så... så Störig! Haha, han går mig på nerverna hela tiden, och ändå tittar jag på varenda video. Ilandsproblem.
Är det AntsCanada? :D
 
  • Haha
Reactions: Sel
Nejdå han verkar ju bara lite pretto, men jag förstår helt och hållet vad du menar. :D Det är The king of DIY (jamen ni hör ju) en akvariekanal.
Jag har inte sett något från den kanalen tror jag. Känner att jag verkligen vill nu men samtidigt.. njae. Kanske kikar lite ikväll :D
 
  • Haha
Reactions: Sel
Men FEEEL.

Fast jag stör mig lite på att paketen som skulle komma igår dök upp på ICA 19.30, dvs försent för att kunna hämta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 900
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 447
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 267
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 107
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp