Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer gående och ser en öppen låga på en balkong på våningen under min. Då är det nån grannjävel som fått för sig att grilla med en jävla kolgrill :banghead: Var SÅ jävla nära att ringa brandkåren och slösa på deras resurser. Nu får det väl bli störningsjouren istället.
 
Det ser ut som att mitt påskägg (och de 63561 andra svenska varorna jag beställde från samma affär) inte kommer att komma fram i tid :( Ett väldigt futtigt I-landsproblem egentligen, men just i sådana här tider är det precis en sådan liten sak som jag hade behövt för att pigga upp påskhelgen som annars är inställd på alla möjliga sätt och vis. Skit också. Får nöja mig med att köpa en massa god choklad när jag veckohandlar imorgon, och se fram emot att njuta av det svenska godiset vid senare tillfälle!
 
Det ser ut som att mitt påskägg (och de 63561 andra svenska varorna jag beställde från samma affär) inte kommer att komma fram i tid :( Ett väldigt futtigt I-landsproblem egentligen, men just i sådana här tider är det precis en sådan liten sak som jag hade behövt för att pigga upp påskhelgen som annars är inställd på alla möjliga sätt och vis. Skit också. Får nöja mig med att köpa en massa god choklad när jag veckohandlar imorgon, och se fram emot att njuta av det svenska godiset vid senare tillfälle!

Behöver du påskfjädrar? Mina kom idag! :) De är visserligen prickiga, men ändå!
 
Kommer gående och ser en öppen låga på en balkong på våningen under min. Då är det nån grannjävel som fått för sig att grilla med en jävla kolgrill :banghead: Var SÅ jävla nära att ringa brandkåren och slösa på deras resurser. Nu får det väl bli störningsjouren istället.
Det finns inget generellt eldningsförbud på balkonger, det är upp till varje fastighetsägare eller bostadsrättsförening.
 
Sånt här! Varför går jag upp såna här inlägg som idag, tisdag?! På facebook alltså...
B5C8345D-E772-40E8-9C65-A25FB904F9EF.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 963
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 506
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 321
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp