Störiga saker vi stör oss på, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår fick min dator plötsligt för sig att ställa fram klockan en timme.
Så nu går datorns klocka en timme fel och det gör att jag får hicka med jämna mellanrum.

Det tar en bråkdels sekund att komma ihåg att den går fel.
Är det för att jag har Win7? Irriterande.
 
Kan jag gnälla på mig själv?
GNÄLL GNÄLL GNÄLL

:arghh:
Ja, t.o.m jag tycker att jag är asjobbig ibland. :meh: Som nu när jag känner mig nääääästan lite förkyld, känns som att jag bara letar efter en usel ursäkt för att få åka hem. Vilket vore bara så typiskt mig själv.

Herregud, jag får andas lite innan det blir något slags självhat här :cautious:
 
Just i detta nu stör jag mig på att jag har en bula i huvudet, skulle resa mig upp ur badkaret och en av katterna skrämmer livet ur mig (gömde sig bakom draperiet) = smäller huvudet rätt i väggen... Känner att sista dagarna gått bra för mig :angel: :banghead:
 
Igår fick min dator plötsligt för sig att ställa fram klockan en timme.
Så nu går datorns klocka en timme fel och det gör att jag får hicka med jämna mellanrum.

Det tar en bråkdels sekund att komma ihåg att den går fel.
Är det för att jag har Win7? Irriterande.

Är våra datorer släkt? :rofl: Min gjorde det igår, tryck på tiden så kan du fixa det.
 
Morr. Jag ska bifoga mitt personliga brev till min ansökan till folkhögskolan. De använder schooolsoft. Inga problem att skapa ett konto, och inga problem att genomföra min digitala ansökan. Men sedan ska man då bifoga ett personligt brev till sin ansökan. För det första står det inte VAR någonstans man ska bifoga det personliga brevet. "Mina filer" låter ju rätt logiskt, men hur jag än försöker välja fil så händer det ju ingenting :confused:? Någon som vet hur det funkar? Har mejlat läraren också.....
 
Men va f-n.
Min organisation ska genomför årsmöte med Teams.
Jag lyckas inte begripa appen och den tycks inte funka speciellt bra på min urgamla dator.

inte fattar jag heller hur vi ska kommunicera. Teams för mig har tidigare bara varit ett sätt att fjärrstyra datorn från IT-avdelningen ....
Jag hade lämnat återbud till mötet men nu tjatas det på mig att jag ska vara med.

Vill inte.
 
Men va f-n.
Min organisation ska genomför årsmöte med Teams.
Jag lyckas inte begripa appen och den tycks inte funka speciellt bra på min urgamla dator.

inte fattar jag heller hur vi ska kommunicera. Teams för mig har tidigare bara varit ett sätt att fjärrstyra datorn från IT-avdelningen ....
Jag hade lämnat återbud till mötet men nu tjatas det på mig att jag ska vara med.

Vill inte.
Är du säker på att du inte blandar ihop Teams med Teamviewer?

Teams är som Skype fast sämre på alla tänkbara sätt (och då satt ribban rätt lågt..)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 942
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 483
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 301
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 123
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp