Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrade detsamma - varför fick jag inte veta att han hade hostan från helvetet? Jag hade nog valt att inte gå dit i så fall. Alternativt om han hade hållt sig lite på sin kant och inte känt stort behov av att vara i centrum med sin hosta exakt hela tiden. Föräldrarna bad honom upprepade gånger att gå in till sig. Han gjorde det till slut.

För övrigt så är jag inte jättesugen alla gånger på att umgås med andras barn en hel kväll. Jag tycker det är rätt intressant att det blir så starka reaktioner på det.

Jag tror snarare att folk reagerar på hur du valde att uttrycka dig.
 
20211024_150250.jpg
det här och det förbannade högljudda bluppandet som hör till. Dyker upp lite när som och håller på tills jag stänger av skärmen. Ibland måste jag starta om. Blir vansinnig på det
 
Jag undrade detsamma - varför fick jag inte veta att han hade hostan från helvetet? Jag hade nog valt att inte gå dit i så fall. Alternativt om han hade hållt sig lite på sin kant och inte känt stort behov av att vara i centrum med sin hosta exakt hela tiden. Föräldrarna bad honom upprepade gånger att gå in till sig. Han gjorde det till slut.

För övrigt så är jag inte jättesugen alla gånger på att umgås med andras barn en hel kväll. Jag tycker det är rätt intressant att det blir så starka reaktioner på det.

Jag är inte heller speciellt intresserad av att umgås med andras barn. Men jag skulle ALDRIG kalla en väns barn för "en jävla unge"! Det var det jag reagerade på. Sen är det ju så att är man gäst i någons hem får man respektera och acceptera de som bor där (inkl. barn och djur) och vill man inte det så får man låta bli att gå hem till den personen.

Angående hostan så borde ni sagt att ni inte ville riskera att bli sjuka men att ni gärna träffas en annan gång när alla är friska. Och sen gå hem.
 
Ja, är det därför? Har alltid haft det i dom andra fodralen till dom andra telefonerna men det är bara den här telefonen det har varit så här på
Ja den försöker läsa kortet. Min man har sitt kort så och jag blir så JÄVLA KNÄPP på ljudet.

(jag har vanligt silikonskal och hatar såna där fodral)
 
Äter fryspizza och förstör min redan ledsna mun på kanterna.

Har även plötsligt en knöl under hakan, mitt under underkäken. Gör ont när jag rör den, och drar i den när jag böjer huvudet bakåt.
Undrar vad det kan vara? Random lymfkörtel?
 
Åker med en sur jävla taxichaufför som skulle hämta oss kl 17:10. Jag tyckte redan det var för tidigt och kl 17 står han utanför och signalerar 😠

När jag säger att det var beställt till 17:10 fräser han att han är här och kör nu. Hann inte ens sätta på säkerhetsbältet innan han körde och apropå fortkörning, 110 på 70-väg i skymning. 🙄

Fy fan, jag brukar säga när jag tycker någon kör bra, men den här kommer inte ens få tack. Vaddå bry sig om kunden? 🤬
 
Är hungrig, hotellets restaurang är stängd pga söndag och det är 20 min promenad till närmaste affär där det går att köpa något att äta, orkar inte gå mer idag... Har dessutom ingen kyl på rummet så det går inte riktigt att köpa på sig något man kan ha till senare...
 
Foodoras bud. Jag har alltid alternativet Kontaktfri Leverans valt när jag beställer mat, det vill säga, att de bara ska lämna maten utanför min dörr.
Ändå ringer 9 av 10 bud på och väntar tills jag öppnar dörren så att de kan ge mig påsen i handen 🤦‍♀️
Ja men det händer mig också, typ varenda gång! Jag har tänkt att de är jag som är puckad och missuppfattat vad kontaktfri leverans menad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 472
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 967
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 939
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 482
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp