Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
20211202_135432.jpg

Alltså, seriöst! Vad är det för fel på den här skon?! Jag har dragit snöret rätt typ 4! gånger och det blir så här på en gång igen. :arghh: Vänsters är jämna kch fina hela tiden. :cautious:
 
Stör mig på att jag är så usel på att gå i (djup) snö. Det gör inget om det är tungt, men jag liksom slirar och slinter undan för vart steg, så jag får kramp i fötterna och vaderna om jag går någon längre sträcka.
Oavsett vilka skor.
 
Systemet för provtagning på Sahlgrenska, morgontiderna…
Det öppnar 07:15 och därinne tar man nummerlapp (bra system), men folk köar redan 06:45 och sitter i korridoren utanför, lite sådär halvordnat i början att de som kom först är närmast dörren. Sen när det börjar närma sig öppning kommer folk som går fram och ställer sig vid dörren = går före hela kön :meh: hade varit super om man haft nummerlappar även på utsidan liksom….
 
Att hunden fått ett skov igen och varit uppe med diarré halva natten, samt att gallergrinden i min hiss har blivit trög och fastnar på någon våning hela förbaskade tiden vilket är sjukt jobbigt när man är tung och har ont. Särskilt när man måste ut med hunden kl. 03 😴 Fick ett mindre sammanbrott på maken (rimligt) i morse att han måste felanmäla grindjävlen igen.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 410
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 903
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 895
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 439
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp