Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att när jag startade arbetsdatorn här hemma i dag så dök det upp ett meddelande "Avinstallerar skrivare" och jag bara högt för mig själv "Men varför det??????" Men mycket riktigt så gjorde datorn just det direkt vid start och jag har inte kunnat skriva ut i dag utan fått skicka det som ska skrivas ut till en kollega. På tisdag när jag är på plats får jag väl få support att installera skrivaren tänker jag. INGEN har bett datorn att göra så här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jo, men jag kan inte sy :D får kolla om mina föräldrar kanske vill ha den till sin voffsing 😊
Förstår, och förstår även om man inte är ett dugg intresserad av varesig sömnad eller att ha en f.d. filt som kuddöverdrag... meeen måste bara kortkort påpeka att det verkligen är superenkelt att lära sig sy kuddfodral OM man nu råkar vara sugen! // Mvh en som blev smått besatt av att sy diverse fodral ett tag för det gick av bara farten
 
Vi fick en ny skrivare/kopiator på jobbet för att den gamla 1, var gammal och 2, började få paperjams lite för ofta.

Nya kopiatorn leveraras och startas men kopplas inte upp mot nätverket (går alltså inte att använda). Nån driftig person lyckas koppla upp gamla kopiatorn igen för att vi skall kunna jobba.

Kopiatorn installeras men teknikern går innan han meddelar VAD kopiatorn heter i nätverket. Nätverket har ett hundratal skrivare/kopiatorer spridda över hela kommunen.

Kopiatorn/skrivaren höll 1 dag. Så nu går det varken att skriva ut eller kopiera. Jag jobbar på skola, det är skitstörigt och problematiskt.
E8_iwooXIAM5KhJ.jpg

Alltså, finns det något som kan ge en så många gråa hår som en skrivare? :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 098
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 151
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 819
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 592
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp