Störiga saker vi stör oss på, del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig enormt på att min samsung plötsligt nte går att stänga av. När jag försöker så påstår den att jag ska göra nåt med Bixby. Jag har inaktiverat allt med Bixby (vad fan det nu är :meh: )


Hur i hela friden ska jag numera stänga av telefonen?
 
Men jag som köpte igår och har dem ståendes framför mig på jobbet, hon i kassan sa att de var jättegoda. :(
Nu har jag testat. Iom att man äter dem med skalet så funkar det med de minsta, skalet ger en lite sötare smak åt dem men själva fruktköttet är lika surt som vanliga citroner. De är helt klart inte värda priset. Vill jag ha samma smak så kan jag köpa vanliga citroner, skrubba dem med diskmedel under kranen, skiva tunt med skalet kvar och äta dem som de är.
 
Stör mig enormt på att min samsung plötsligt nte går att stänga av. När jag försöker så påstår den att jag ska göra nåt med Bixby. Jag har inaktiverat allt med Bixby (vad fan det nu är :meh: )


Hur i hela friden ska jag numera stänga av telefonen?
Tryck och håll in nedre delen startknappen på höger sida en stund så ploppar detta upp.

Screenshot_20230210_134350_Chrome.jpg
 
Tryck och håll in nedre delen startknappen på höger sida en stund så ploppar detta upp.

Visa bifogad fil 112356
I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.

Nu frågar den i ett fält längst ner
Set an alarm Take a selfie Make the screen brighter Create a reminder etc etc.

Den frågar definitivt inte om jag ska stänga av telefonen :rage:

Ska vi byta telefoner?:idea:
 
I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.

Nu frågar den i ett fält längst ner
Set an alarm Take a selfie Make the screen brighter Create a reminder etc etc.

Den frågar definitivt inte om jag ska stänga av telefonen :rage:

Ska vi byta telefoner?:idea:
Testa håller neder delen på volym knappen och lilla knappen under, samtidigt. Så får jag göra på min S22
 
I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.

Nu frågar den i ett fält längst ner
Set an alarm Take a selfie Make the screen brighter Create a reminder etc etc.

Den frågar definitivt inte om jag ska stänga av telefonen :rage:

Ska vi byta telefoner?:idea:
Från startskärmen dra nedåt, dra sedan nedåt en gång till. Då kommer fyra symboler fram, första är sök, andra ser ut som en rund ring med litet streck uppifrån och kort bit ned, tryck på den. Då kommer det fram stäng av, omstart och nödsamtal som vanligt.
 
I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.

Nu frågar den i ett fält längst ner
Set an alarm Take a selfie Make the screen brighter Create a reminder etc etc.

Den frågar definitivt inte om jag ska stänga av telefonen :rage:

Ska vi byta telefoner?:idea:
Kan denna inställningen vara fel? :)
IMG_20230210_162638.jpg
 
Ptja, jag har en Samsung, så frågan är om du skulle gilla min mer 😉
JAAA. Jag är tillbaka hos älskade Samsung efter en förfärlig tid med en Sony Xperia. HATADE den telefonen.

Gillar den här. Kameran är många gånger bättre.
Den har dessutom otroligt mycket bättre mottagning med samma SIMkort!

Får väl helt enkelt leva med att den inte går att stänga av. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 810
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 204
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 046
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 803
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp