Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fästingar, tror jag blivit biten av ett litet kräk på ländryggen. :rage:

1685487820466.png
 
Kall lägenhet. När det är 16.5-18 grader flera veckor kanske man borde göra ngt åt det.
Jag eldade kökspannan igår morse. Överväger att ta in en kasse ved igen. SMHI lovar ingen imponerande värme de närmaste tio dagarna precis

Känns som nederlag att elda i månadsskiftet maj-juni. Kände på elementen på vårdcentralen förra veckan och de var varma.
Ur led är vädret.
 
Moln eller mer skugga kanske. Jag VILL ha sol. Långa veckor med mest molnigt på prognosen gör mig mer frustrerad än "snö när det ska vara vår". Behöver inget överdrivet men blev just glad för 1 sek sol och då står något inte rätt till:D
 
Det ringde från hemligt nummer till mig precis. Jag svarade inte, men så himla störigt! Jag vill ju veta vad det var. Jag vet ingen som har hemligt nummer och det är många år sen jag hade en sån påringning.

Jag svarar på hemligt nummer eftersom det är vad som kommer upp om vården eller andra myndigheter ringer. Men inte så troligt att de skulle ringa dig kvällstid dock.
 
Fick sms från jobbet igår. Alla bemanningsanställda måste byta inpasseringskort. Idag. Resan in till kontoret med buss+tåg och promenad tar en timme och kostar ca 50:- per sträcka. Jag hade andra planer för idag men det är ju bara att planera om och åka in. Personalansvariga sa lite ursäktande att man hade kanske kunnat skicka kortet...Det handlar om minst 20-30 personer så det hade väl varit schysst om personalaren hade åkt till oss istället och bytt korten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 483
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
4 309
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 489
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 979
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp