Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att det som vanligt är svårt att hitta information om hur man ser mästerskap när de går på betalkanalerna.

Jag vill se friidrotts-Vm och kunna se i efterhand. Har någon koll på vilket paket jag måste ha då? Kanske @LadyCovergirl ? :D

Det ska sändas på TV4. Deras nivå två, heter nog plus, ska fungera. Det är det jag använder :)
Sen vet jag inte om till exempel Allente, om du har det, kommer ha möjlighet att streama sakerna i efterhand eller bara live.
 
Det ska sändas på TV4. Deras nivå två, heter nog plus, ska fungera. Det är det jag använder :)
Sen vet jag inte om till exempel Allente, om du har det, kommer ha möjlighet att streama sakerna i efterhand eller bara live.
Tack! Det står att man kan kolla på VM med det paketet men det står ”Friidrotts-VM via våra tevekanaler” så jag blev osäker på om det bara var live eller om man kan se det även i efterhand.
 
Tack! Det står att man kan kolla på VM med det paketet men det står ”Friidrotts-VM via våra tevekanaler” så jag blev osäker på om det bara var live eller om man kan se det även i efterhand.

Jag är inte helt hundra men utifrån det jag läst så ska det fungera. Hoppas att det stämmer. Jag jobbar natt och tänker att VM är perfekt natt-underhållning :)
 
Trodde jag skulle sova som en stock inatt efter min svamprunda på 5,5 timme i skogen igår, helt slut när jag kom hem efter att ha gått över hyggen, genom granris och över och genom vatten men vem ligger vaken nu?! :banghead:

Nåja, får vara glad att den befarade träningsvärken inte märks av trots att jag verkligen var helt ledbruten och stel igår kväll. :meh:
 
Jag brukar varje år boka fönsterputs, för det skulle ta mig flera dagar att göra det själv, då vi har tvåglasfönster med fasta spröjs som dessutom öppnas utåt 😅 de senaste åren har jag haft en superduktig kille som har gjort jobbet, men han har slutat. Så jag kontaktade en städfirma. Vilken katastrof. Imorgon kommer dom en tredje gång för att jag inte är nöjd. Det är smutsigt, randigt och fläckigt. Jag bokade fönsterputs för att slippa hålla på, nu känns det nästan enklare att ha gjort det själv från början...
 
Jag är inte helt hundra men utifrån det jag läst så ska det fungera. Hoppas att det stämmer. Jag jobbar natt och tänker att VM är perfekt natt-underhållning :)
+ @zassoo
För att kunna se sändningarna i efterhand behöver man ha något av deras sport-paket, tyvärr!
Screenshot_20230817_111407_Chrome.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 869
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 408
Senast: Monimaker
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 466
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 078
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp