Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är faktiskt riktigt dåligt. Och om man pausar en sändning och väntar mer än någon minut så funkar det inte utan då måste man gå ur och starta om från början. Och hoppas att man kommer ihåg var man var någonstans…

Jag har börjat ha ett dokument öppet där jag då och då skriver hur långt jag kommit i klippet. Det hjälper dock inte mot att bli spoilad resultatet :mad:
 
Håller på med en patientutbildning om adhd.
1: Jag känner redan till allt eftersom jag ju haft diagnosen länge och följaktligen tagit reda på massor.
2: De har nån slags kontrollfrågor som det står är enbart för ens egen skull men jag är rätt säker på att de kollar dem då det är obligatoriskt att svara på dem, varför annars ha dem? Frågorna är på väldigt basic nivå.
Exempel:

vem skriver ut läkemedel för adhd.png


:banana: Jag kunde!!! 🥳
 
Ja det är faktiskt riktigt dåligt. Och om man pausar en sändning och väntar mer än någon minut så funkar det inte utan då måste man gå ur och starta om från början. Och hoppas att man kommer ihåg var man var någonstans…
Jag har haft bekymmer. Den låste sig alltid när reklamen var slut och jag fick starta om avsnittet.
Nu funkar det utmärkt och den kommer ihåg var jag var även om jag stängt av datorn. Trots att jag har så gammal dator att jag har Win 7...
 
Jag har haft bekymmer. Den låste sig alltid när reklamen var slut och jag fick starta om avsnittet.
Nu funkar det utmärkt och den kommer ihåg var jag var även om jag stängt av datorn. Trots att jag har så gammal dator att jag har Win 7...
Skönt att det funkar bra. Jag kollar i appen i telefonen, peppar peppar så har det dock funkat något bättre idag.
 
Som en liten tröst (?) så kan jag meddela att det alltid blir så, så fort man använt sandpapper. Iaf för mig. Jag får alltid göra om fingeravtrycken i mobilen när jag sandpapprat. Gjorde det senast för bara någon dag sedan efter att jag slipat bort lite spackel 😁
Aha, jag får kanske göra om! Här satt jag och hoppades på att det skulle, eh, växa ut igen? :o (biologi är inte mitt starka ämne)
 
Håller på med ett "Väldigt svårt sudoku". Det bara krånglar hela tiden. :arghh: Hade varit enklare att lösa det på papper och sen fylla i på webbsidan. Behöver en skrivare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 243
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 473
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 027
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 308
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp