Japp, det var bara därför jag gjorde detHmmm, vissa verkar göra precis vad som helst för att komma med i "Hall of Fame"-tråden....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det var bara därför jag gjorde detHmmm, vissa verkar göra precis vad som helst för att komma med i "Hall of Fame"-tråden....
![]()
Jag tycker snarare att Klara fört leken framåt på ett bra sätt, hon har skrivit en del kring hur brevbäraren kan ha resonerat bland annat. Det gör att jag vill ha henne mer åt goda sidan, så vad är det som är fel med att lägga en avvikande röst? Om hon nu trodde att quarter var god?
Sitter och försöker få någon rätsida på FiaM, det som talar för henne att hon är ond är att vissa indicier pekar på att hon kan ha lagt fårulvsrösten. Ganska svaga indicier i min värld. Det som slår mig annars är att hon flera gånger betonar att hon inte hade koll på fårulvsrösten, det i sig är anmärkningsvärt, åtminstone så går jag genast till rollistan och kollar vad det kan bero på. Det var då ganska uppenbart vad konstigheterna berodde på.
Min uppfattning om FiaM är att hon brukar ha hyfsad koll på sånt.
Ja, jag har också funderat på FiaM. Just det där att hon inte tänkte på den falska/dolda rösten igår. När hon var med och diskuterade kring det efter DL1. (skrev om det i mitt inlägg om henne igår) Det känns... fel. Men jag vet inte vad jag ska göra av det.Tycker inte jag hittat så mycket annat som pekar henne åt det onda hållet.
Nu tog du dig tid att skriva, det hade tagit kortare tid att kolla uppJag vet att jag brukar ha bättre koll men i går och egentligen fram till för ett par timmar sedan hade jag verkligen inte tid med leken alls. Jag trodde från början inte ens att jag skulle ha tid att skriva några direkta teorier igår och jag sedan skulle rösta fanns inte tiden att leta efter förklaringar i rollistan. Jag vet att det är ett svagt försvar men det är det enda jag har.![]()
Ja, men nu sitter jag hemma och har tid för leken, när jag röstade satt jag på jobbet och hade egentligen inte tid att leka alls. Anledningen till att jag röstade tidigt var för att jag inte visste om jag skulle komma åt att rösta innan DL annars.Nu tog du dig tid att skriva, det hade tagit kortare tid att kolla upp![]()
Jag vet att jag brukar ha bättre koll men i går och egentligen fram till för ett par timmar sedan hade jag verkligen inte tid med leken alls. Jag trodde från början inte ens att jag skulle ha tid att skriva några direkta teorier igår och jag sedan skulle rösta fanns inte tiden att leta efter förklaringar i rollistan. Jag vet att det är ett svagt försvar men det är det enda jag har.![]()
Som sagt, det var läget rösten kom i som gjorde mig misstänksam.
Precis min tanke. Är det något vi vet så är det att Q kunde rösta som hon ville. Teorin om att hon inte försökte rädda sig faller också rätt platt, vem som nu hade den, med tanke på att hon försökte.
Jag vill minnas att det var uppe till diskussion, har inte riktigt tid att kolla nu.Har någon skrivit det? Det har jag missat helt.
Vaaad hände nu!?![]()
Eder LL önskar en röstlista! Eller har ni inte tid med det?(isåfall fixar jag!)