(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min röst hamnar på LindgrenV idag eftersom jag misstänker att hon kan ha någon form av päls. Tanken som väcktes efter DL1, att hennes röst inte räknades på grund av att hon är fåret är något som jag inte kan släppa.

FiaM röstar på LindgrenV

Var det inte tvärt om, att hon inte kunde vara fåret då LL borde ha koll på om hon röstat eller inte då det påverkade resultatet?

Röstslista DL3
16.56 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
(x10:p men bara en räknas )
19.43 LindgrenV röstar på Gabby_Ossi
20.38 Cirkus röstar på LindgrenV
21.28 Gabby Ossi röstar på LindgrenV
21.38 Mirtai röstar på Klara
21.42 Lobelia röstar på FiaM

21,46 Habina röstar på FiaM
21.51 FiaM röstar på LindgrenV
21.54 röstar på FiaM
21.55 Klara röstar på Gabby_Ossi.

Gabby-Ossi 3
LindgrenV 3
Klara 1
FiaM 3
Gissar att det ska stå Snurrfian? :p

Misstankar mot mig? Nu får du nog läsa om, tror nämligen aldrig jag varit såhär omisstänkt någon annan lek ;)

Har jag slagit ifrån mig det? Var då?

Tycker snarare det känns som ett vettigt scenario och det är väl knappast ett argument som gör dig mindre misstänkt i så fall ;)

Misstankar i form av att det lyfts tankar om att del falska rösten hamnade på någon annan än Q. Det lämnar dig, mig och cirkus. Alltså finns det vissa misstankar mot dig, om än inte så tydligt utskrivna. Det känns som att du försöker styra bort dom tankarna från dig själv genom att misstänka mig.

Var det inte tvärt om, att hon inte kunde vara fåret då LL borde ha koll på om hon röstat eller inte då det påverkade resultatet?
Det här är verkligen inte min lek. Jag förstod det som att tanken var att LL missade LindgrenV´s röst just för att hon (i egenskap av får) hade skickat in en dold röst?

För övrigt så är jag jättedeppad - dottern missade anslutningsflyget från Delhi pga försening från Chennai så nu får jag inte träffa henne förrän om 24 timmar.

Röstslista DL3
16.56 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
(x10:p men bara en räknas )
19.43 LindgrenV röstar på Gabby_Ossi
20.38 Cirkus röstar på LindgrenV
21.28 Gabby Ossi röstar på LindgrenV
21.38 Mirtai röstar på Klara
21.42 Lobelia röstar på FiaM

21,46 Habina röstar på FiaM

Gabby-Ossi 2
LindgrenV 2
Klara 1
FiaM 2
Är bekymrad över röstresultatet. Har svårt att tro att någon ond åker ut med tanke på att det är jämnt...

Det här är verkligen inte min lek. Jag förstod det som att tanken var att LL missade LindgrenV´s röst just för att hon (i egenskap av får) hade skickat in en dold röst?
Då hade de ju lika gärna kunnat skriva ut hela lyan i tråden, haha. En röst är ju inte dold om de räknar bort den fejkade rösten offentligt? :rofl:

Tror vi har att göra med en tankevurpa här. Som kan bli mitt fall :grin:

Det här känns väldigt olustigt :( Hade stor lust att rädda mig själv genom att byta röst till FiaM, men gårdagens röständringar räknades ju inte pga för lite teorier och jag har verkligen inte hunnit skriva ihop något akut om FM. :( :nailbiting:

Uppdatering!
I Säffle har man verkligen gjort allt för att vara den vinnande staden. Man insåg att man måste ta till lite hårda metoder, och satsa på den som sitter i toppen.

Därför har man gjort allt man kan för att baktala Christer Björkman. Man har twittrat och facebookat och instagrammat – hur kan någon som det inte gått något vidare för i eurovision själv, få ha så stort ansvar över var finalen skall hamna?

Jag menar, hör bara på hans bidrag i finalen ´92!

Tillslut inser Christer förbittrat att han måste tacka för sig, och kommunalrådet i Säffle njuter i stora drag när Christer annonserar sin avgång. Ja, det finns nog fler som njuter i det dolda…

Gabby_Ossi var storbonde

..imorgon är en annan dag!

NattDL 9.30 (visst @Paddington ?)

DagDL 22.00

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare... 18 19 20
Svar
382
· Visningar
20 076
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 040
Senast: malumbub
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke... 39 40 41
Svar
806
· Visningar
31 178
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
26 733
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Blandraser och renraser
  • Kattmat i mousse-form