Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte inte skriva detta först men gör det nu ändå. Kanske lite för min miss vid tidigare inlägg 😅

Insåg nämligen att det här är första gången jag kan läsa inlägg där andra skålar med bubbel eller vin utan att tycka så jäkla synd om mig själv. Visst suget kommer ibland men det är fantastiskt att inte ha det där i tankarna och/eller kroppen precis HELA tiden.
Fast känslor och annat inte är riktigt där jag vill så är det ändå mils skillnad mot för bara några månader sedan.
Skålar härifrån med mitt kolsyrade vatten 🙏
då är vi två! dricker bonaqua päron.
 
Om vi säger som så att vi höjer medelåldern :rofl:

received_1244852716143037.jpeg
 
Lämnat in näst sista grejen på mattekursen
Så skönt så.
Nästa fredag är sista inlämningen
Sen blir det omtenta på matten men vad fan.
Hela sommaren och plugga
 
Nu har jag bestallt en ny symaskin ... for jag lyckades naturligtvis ha sonder min "Brother" ... IGEN :cautious: Jag tror att jag hade sonder den forsta Brother pa samma satt ... men inte fattat det forran nu, nu sag jag vad som hande. :arghh:

Nu blir det en Janome istallet. Inga mer Broder har inte! :rage:
 
Sitter i soffan och funderar på om jag ska duscha innan jobbet eller efter. Hade känt mig fräschare om jag duschade innan, men idag blir en lång och kämpig arbetsdag så jag gissar att det kommer kännas nödvändigt med en dusch efter oavsett... Ska äta klart frukosten först och se sedan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 033
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 917
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 924
Senast: movi
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 975
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp