Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min häst är efter Finslands Ringo och u. Hilma Unik. Inget att hålla hemligt 😁 Jag är öppen med allt. Ettåringen är efter Kronos och u. Varde Vista. (varde vista är alltså fjord stoet på bilden och kallas Freja)

Haha, jag som trodde han var äldre. ;) Men kul med e. Ringo också, han var tilltänkt till min häst 2018 men sen blev den sommaren för varm för att åka långt med släp. Har för mig att jag träffat Hilma nån gång också.

Kronos är nog bland det snyggaste som finns i hingstväg. :love:

Så, nu har jag spammat tråden tillräckligt och ska gå och duscha. ;)
 
Haha, jag som trodde han var äldre. ;) Men kul med e. Ringo också, han var tilltänkt till min häst 2018 men sen blev den sommaren för varm för att åka långt med släp. Har för mig att jag träffat Hilma nån gång också.

Kronos är nog bland det snyggaste som finns i hingstväg. :love:

Så, nu har jag spammat tråden tillräckligt och ska gå och duscha. ;)

Kronos är sjuuukt snygg. Älskar Ringo också. 😍

Min egna Halifax Unik fyller 4 år om nån månad. Å då ska det firas! 🎉
 
Mina Harald hörlurar har dött, eller iaf ena sidan. Så nu letar jag efter något (billigt) nytt. Har fått nyss om ett headset som används under träning med öppna öron. Är det någon som har erfarenhet om det kan fungera vid vanligt bruk?
 
Har äntligen fått chans att sitta ner och ta det lite lugnt en stund, för första gången idag. 😴😴 Har varit hemma hela dagen och inte ens gått utanför dörren, men själv med 3 barn och saker att göra hemma är fullt tillräckligt. Är helt slut. Ska snart natta lillfisan och sedan däcka i soffan. Finally.
 
Finns fördelar med att bo flera mil från närmaste glasslangare… vad hindrar nyttoinköpet att hända samtidigt idag?
Mest att jag hellre handlar nyttigheter i en butik som är längre bort, och dit vill jag inte cykla innan jag ordnat cykelns bromsar (glassaffären kan jag gå till :p ). Hade dessutom tänkt kombinera mathandlande med att kolla i en butik som inte har öppet nu. Lutar dock åt att jag inte köper glass nu utan istället fixar cykeln... Det blir inte roligare för att jag skjuter upp det till imorgon.
 
Slutkörd men nu har vi röjt mammas vindsförråd, från att det var en fara att öppna dörren så är det numera ett par kvm tom yta i rummet och man kan komma åt att se vad som finns. 6 vändor till tippen, en full bil med hem och mycket som man kunde slänga i sorteringen vid huset. Två dagar tog det och kompisarna på tippen hejade glatt på mig på slutet. 😂🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 996
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Laserkisse (st)hjälper matte bädda:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
70 396
Senast: bumpo
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 273
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 257
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp