Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör mig i ordning för att ta dottern för blodprov. Åka 7 mil enkel resa för ett :rage: besök som tar 5-10 min. Hurra :banghead:.
Anledningen, dom har ingen som kan ta prov på så små bebisar i stan.
Tror inte det är så mycket svårare än lägga kanyl på uttorkad 8-veckors kattunge tex, men tyvärr får jag inte sticka människor :p.
 
Sitter hemma och äter godis
Screenshot_20201217-090854_One UI Home.jpg
 
Somnade om när sambon åkt till jobbet och vaknade igen vid 8; låg och drog mig en liten stund innan jag gick upp, skönt :). Är ledig i två dagar och har en del jag tänkt hinna med, dock har jag planerat mindre än vanligt för jag vet hur det annars blir. Att jag planerar för mycket och ledigfa dagar ska ju faktiskt även innebära lugn och ro och lite vila ;) :). Dragit igång tvätt- och diskmaskin, tänt en brasa och ätit frukost, dricker det sista av kaffet :).
 
Precis ätit frukost och kollar musikhjälpen. Tog lite sovmorgon idag. Eller gick ju upp med sambon för att få träffa henne och hundarna innan de åkte till jobbet 6:30. Men la mig igen efter det, skönt!
Foten börjar kännas bättre och bättre, kan stödja lite på hälen nu när jag har kryckorna. Men fortfarande bara högläge av foten som gäller en vecka till, så än så länge kan jag inte lämna lägenheten. Har nog aldrig varit enbart inomhus 7 dagar i sträck 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 304
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 334
Senast: ako
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 655
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 440
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp