Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har en hel hög med avlagda stickade tröjor. Ni som kan detta med att sy.. KAN man göra ett lapptäcke av klippta...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: FannyN
·
Fritid En vanlig HM-skjorta för 129kr, 100st öljetter + verktyg för 100kr och lite fint band, 32kr för 4 meter... Det blev såhär! Framifrån...
Svar
15
· Visningar
1 903
Senast: Kentucky
·
M
Fritid I julklapp fick jag en underbar, gosemjuk morgonrock, varmröd med luva och jag älskar den. Förutom att den hela tiden är superelektrisk...
Svar
11
· Visningar
3 802
Senast: Tajger
·
S
Fritid Jag har funderat länge på att köpa en Nitendo ds åt min andra lilla syster den äldre (11år fyller 12år) för hon tjatar om det jämt när...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Shando
·
Fritid Någon som lärt sig virka som vuxen? Hur svårt är det egentligen? jag vill ha läckra grytlappar...
Svar
18
· Visningar
4 563
Senast: MataHari
·
T
Fritid I nästa Pollux paket får man ett nytt dataspel som heter Star Stable, vad tycker ni om det om man baserar på det lilla vi har sett med...
Svar
9
· Visningar
4 878
Senast: index
·
F
Fritid Jag är lite nyfiken på hur ni har gjort era bordsdekorationer. Det finns ju så mkt olika saker man kan göra! Jag tänkte prova att...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: fall_out_girl
·
Fritid Jag har nu köpt singstar till ps3:an :laugh: Men det är en sak jag funderar på; man kan ju rappa till tex Eminem, men hur gör man för...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Emtherlia
·
Fritid VAd heter eg serien med de tjocka shetlandsponnysarna... Tuewells eller nåt sånt... Detta var en klar favorit till mig för många år...
Svar
3
· Visningar
2 510
Senast: bettysmatte
·
L
Fritid Har funderat ganska länge nu på att köpa ett Nintendo Wii, men har inte haft nån spelkonsol alls sen jag var miniliten, vilket innebär...
2
Svar
34
· Visningar
2 728
Senast: Slokisen
·
A
Fritid nu är det så att på måndag fyller jag 20år och får hem massa folk på "kalas" tänkte göra smörgåstårta och behöver hjälp med tips till...
Svar
5
· Visningar
1 529
Senast: Amanda_Bisa
·
Fritid Någon som spelat det? Banan där man ska eskortera Jean De Arc (heter hon väl tror jag) från ett läger till ett annat, hur fasen gör...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: Mirre
·
S
Fritid Hej ... jag visste inte vart jag skulle lägga detta så jag lägger det här:D Ja min lillasyster fick en Nitendo DS i julklapp, och hon...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Shando
·
  • Låst
Fritid Har kikat runt lite på nätet efter beskrivningar på hur man stickar en mössa och den enklaste jag hittade var så man bara stickade ett...
Svar
17
· Visningar
10 694
Senast: Johlin
·
Ä
Fritid Och vart lämnar man in sådant på lagning? Det är alltså en TV-spels konsol. dreamcast. Som jag har framförallt 2 spel till som jag...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Ängslig
·
Fritid http://djur.spelo.se/icebear.html Världens enda flygande isbjörn!
Svar
6
· Visningar
1 291
Senast: Emuliiaa
·
Fritid I min familj har glitter i granen alltid varit bannlyst. Jag är fortfarande av den åsikten men min sambo är av en anan. Nu har vi...
Svar
11
· Visningar
8 067
Fritid Yes min kille är intresserad som tusan av jordbruk och driver ett eget, tänkte ge honom en bok om jordbruk i julklapp, en bra en! Har du...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: Kuckeliku
·
Fritid Om man råkar ha ett (numera övergivet) bisamhälle i skorstenen, hur får man bort det då? Är sotaren behjälplig med sådana tjänster? Kan...
Svar
7
· Visningar
3 340
Senast: pippi27
·
Fritid Hur får man bäst resultat? Jag provade med en apelsin och tryckte in lite nejlikor men apelsinen blev alldeles missfärgad. Tog jag för...
Svar
7
· Visningar
9 771
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp