Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Funderade först på att posta i en av de många trådar som finns om migration och asylsökande i Europa men tycker att det är tillräckligt...
2
Svar
31
· Visningar
2 207
Senast: Tomas_S
·
Kropp & Själ Att jag någonsin kommer ha stl 42 upptill igen? Har nu 58-60. :( Har nämligen två fina blusar som jag köpte när jag hade stl 42 (för ca...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 568
Senast: GotAsecret
·
Äldre Följer en serie på tv4 fakta på torsdagar, minns inte exakt namn nu men den handlar om barn som minns sina tidigare liv. Jätteintressant...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: iNHALE
·
  • Omröstning
Relationer Citronen är min favo:d
Svar
14
· Visningar
653
Senast: Gammeln
·
Relationer Jaha då har man träffat på en karl som är rätt mycket äldre.. jag trivs hur bra som helst i hans närhet och han verkar trivas lika bra...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 009
Senast: Habina
·
Äldre Vi har fått förrätt på årets cykelfest och funderar på ostfondue. Vad har man till? Bröd förstår jag och jag kan ju googla men det...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: Anna
·
Skola & Jobb Gick hästhållning på gymnasiet men gick inte klart. Dock är ju jobba med hästar det jag egentligen vill göra, skulle gärna läsa till...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Efter att periodvis varit arbetslös i drygt 1,5 år, börjar jag fundera över arbetsförmedlingens uppdrag :crazy: Skrev in mig, och fick...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
6 824
Senast: Squie
·
Hemmet Nu är det ju äntligen dags för kräftpremiär! Har ni några kräftskivor inplanerade? :) Vet inte om det redan finns en sån här tråd, säg...
Svar
19
· Visningar
1 280
Senast: Frejameja
·
Äldre Min dotter kommer snart hem från utlandet med man och hon ska ha barn i slutet av november. Jag var och tittade på en lägenhet till dom...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 381
Senast: citron
·
Äldre Jag läste den här artikeln och blev ärligt talat illamående...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 595
Senast: Tass
·
Äldre Nu sitter jag eventuellt i en situation att jag behöver ett pendlingskort till Stockholm från Oxelösund. Frågade om pris och lite till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 349
Kropp & Själ ..Är det fler än jag där ute som är en aningen rastlösa, som har svårt att slå sig till ro, få nån typ av balans och vardag i livet...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Min pappa som varit sjuk i cancer i ett år ligger nu för döden och enligt läkarna kommer han vara borta inom en vecka. Han ligger på...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 015
Senast: Smulu
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden en tillsvidare anställning (:bump::bump:). Jag har ett år kvar på min utbildning och fortsätter gärna på mitt...
Svar
0
· Visningar
676
Äldre Ni som kör bil, tänker ni på vad ni gör i trafiken, håller koll på omgivningen osv? Varje dag kör jag bil, det behövs i jobbet. Bara...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 654
Kropp & Själ Jag letade svar på en fråga bland ICAs FAQs, och snubblade över följande formulering: "När det gäller bäst före-datum är det handlaren...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 687
Senast: Manza
·
Kropp & Själ Jag har blivit våldtagen av någon jag trodde var en nära vän. Som jag anförtrott mig åt och litat på till 100%. Det skedde medan jag låg...
2
Svar
30
· Visningar
3 440
Senast: Miljon
·
Äldre Ni som har hyrt ut er bostadsrätt i andra hand, stötte ni på patrull hos bostadsrättsföreningen? Jag hävdar samboprövning i 1 år med...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Sitter i en lite jobbig sits just nu som jag inte vet hur jag ska reda ut, och hoppas på att få lite input från alla kloka...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Midori
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp