Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har gjort ett jättefint schema till stallet men det blir så litet ... det är normal storlek när jag jobbar i arbetsboken men när jag...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: nilema
·
IT & mobiler ... på sin bärbara dator med blank skärm? Finns både fingeravtryck:angel: o damm.
Svar
2
· Visningar
852
Senast: åke
·
T
IT & mobiler Jag har problem med mitt ljud på datorn. Och jag vet inte hur man ska göra för att det ska funka? Vi har precis blåst hela datorn, så...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Tessah
·
M
IT & mobiler Skulle behöva lite hjälp. Detr är som så att jag tydligen måste köpa ny dator iochmed att det är något fel påmin som ingen vet vad det...
2
Svar
30
· Visningar
2 334
Senast: Amha
·
IT & mobiler Vad kan ha hänt när det inte går att få fram @ via kombinationen 2+Alt Gr? Det enda som händer är jag enbart får 2:an. Kan det vara så...
Svar
9
· Visningar
6 519
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Har just köpt en HP maskin med Vista, måste "koppla in" ett modem (analogt) till detta. Är det ngn som vet om det är några problem...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Capel
·
M
IT & mobiler Kan man radera inlägg man gjort om man av någon anledning vill det??
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Någon som har spelat ?? jag har verkligen kört fast o skulle behöva hjälp, har kommit till det att jag ska slå in koden i kassaskåpet på...
Svar
2
· Visningar
1 501
Senast: Elftor
·
IT & mobiler [Lägger det här eftersom jag behöver snabba svar. Som många vet måste man ju uppdatera msn, det funkar inte på min dator, den säger...
Svar
14
· Visningar
1 264
Senast: malumbub
·
I
IT & mobiler Hej! Undrar om det är någon som kan hjälpa mig med en sak. Har nyligen omformaterat datorn och satt in nytt virusprogram (Norton...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: IsoldeIsolde
·
IT & mobiler har precis köpt ny dator och har tappat bort installations skivorna till fotoprogrammet jag använt så nu undrar jag om någon kan...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: MaddeLen
·
M
IT & mobiler Har gjort iordning en CD med inspelat prat och en låt som jag brännt (skolarbete till imorn.. :crazy: ). Den funkar när jag spelar upp...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: mallan
·
IT & mobiler Hur får jag bort ljudet/klicket som låter när jag använder datorn? Det stör mig nämligen i mitt musiklyssnande!
Svar
1
· Visningar
812
Senast: sarma
·
M
IT & mobiler Har sökt men hittar inget liknande... annars ber jag om ursäkt :bow: Probemet började med att det inte gick att bränna skivor, precis...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Om jag har 2 datorer och vill ha internet på båda så behöver jag en router. Någon som kan tipsa om bästa märke ,ja allt man ska tänka på...
Svar
16
· Visningar
1 445
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Vad har ni på er dator? Är trött som f*n på open office efterom det alltid krånglar. Det går oftast att läsa ngt jag skrivit hemam i...
Svar
10
· Visningar
2 333
IT & mobiler Klantig som jag är lyckades jag klicka på ta brt istället för töm papperskorgen så nu är den alltså borta fråb skrivbordet. Men bode...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: åke
·
A
IT & mobiler Jag har småproblem och hittar ingen passande tråd. Haren film jag vill bränna ut, den ligger i .mp4 format och går inte att bränna ut...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Anteya
·
M
IT & mobiler Tja, dator är det ju inte. Men den är släkt, har ju hårddisk. ;) Försöker slänga in ett rop på hjälp här. Bruksanvisningen är helt åt...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Stalker
·
I
IT & mobiler Jag behöver snabb hjälp. Har oppoistion på torsdag och idag lades rapporterna vi ska opponera på ut på nätet. Rapporten min grupp har är...
Svar
2
· Visningar
11 432
Senast: danne_016
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp