Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler haha jag fick en imac data för någon dag sedan och har typ presis lärt mig hur man ens går in på internat. haha sjukt tvärt om en vad...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: pollan
·
IT & mobiler Hur gör man om texten till konturer?? Har totalt glömt bort det! (ska lämnas till tryck)
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: milly
·
IT & mobiler Har nyligen skaffat ny dator, och fört över allt från den gamla datorn till den nya. Vi har en skrivare med scanner från Brother som vi...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: sarma
·
IT & mobiler Dr i nedre adressfltet har jag OE , internet och genväg till skrivbordet ikonerna. Nu har genvägen bara försvunnit i tomma intet. Hur...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag har sims 2 + sims 2 studentliv. Detta har fungerat hur bra som helst att spela och häromkvällen laddade jag ner en del nya möbler...
Svar
7
· Visningar
2 264
Senast: Tabasco
·
IT & mobiler Finns det andra liknade program? Som är lika lätt som som movie maker men har flera fuktioner?? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Covetous
·
IT & mobiler HUR INSTALLERAR MAN FLASHPLAYER I WINDOWS VISTA?????? Jag blir galen... Jag vill installera Flash men det verkar vara tok omöjligt...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Prosit
·
G
IT & mobiler alltså, nu har jag ett problem, (som vanligt:angel: ) hur får man bort ljudet i sina klipp ? jag har programmet windows movie maker ...
Svar
10
· Visningar
1 200
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Jag har fått en PDF-fil mailad till mig, men jag vill spara den som .jpg på min dator, hur gör jag? Går nämligen bara att spara den som...
Svar
6
· Visningar
13 300
Senast: Gnist
·
IT & mobiler En kompis till mig har försökt i över en veckas tid att skicka bilder via mail till mig. Men jag får inga bilder. Jag kan skicka och får...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har råkat spärra en adress i outlook express. Hur tar jag bort spärren? Snabbt svar tack...
Svar
12
· Visningar
960
Senast: Grana
·
C
IT & mobiler Igår skapade jag en användare och körde på den. Sen stängde jag ner programmet när jag var klar.. Hur kommer jag in i min användare...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: Prisma
·
IT & mobiler Sambon och jag ska införskaffa en fotoskrivare och behöver tips om någon BRA. Har kikat på NetOnNet nu. Hittat en för 799:- som vi...
Svar
6
· Visningar
1 694
Senast: Enya
·
IT & mobiler i Word hur pass tillförlitlig är den egentligen? Är det ok om den inte säger ifrån? På det stora hela alltså,jag vet att det kan...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: citron
·
IT & mobiler Har avslutat adsl hos telia o de har stängt min mailadress... Så jag skulle behöva en ny, som jag kan ha på outlooken. Nu till min...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Stalker
·
  • Låst
IT & mobiler ... sparar man spelet på rosemond hill? fort, fort! :bow:
Svar
6
· Visningar
949
D
IT & mobiler Har köpt en ny mobil, en samsung SHG E370. När jag först skulle ladda den lyste det på fronten av mobilen...sen när jag öppnade den...
Svar
11
· Visningar
925
Senast: meodeo
·
  • Låst
IT & mobiler Ja, hur tar man bort bilder som man laddat upp på bukes bildgalleri som sedan hamnar på ens egna profil? Jag vill ta bort några och...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har försökt nu ett antal gånger att spara den film jag gjort i moviemaker till DVD eller CD. Varje gång "fastnar" det på 58% sparat...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Charoe
·
K
IT & mobiler Råkade trycka på ngt på tagnetsbordet, och plötsligt blev texten jättestor :o Någon som vet hur jag ska göra för att få den liten igen? :D
Svar
4
· Visningar
930
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Bästa sms-appen
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp