Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler Jag behöver lite akuthjälp. Jag gör powerpoint med microsoft office 2000 powerpoint. Mellan mina bilder blir det vitt i ganska många...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Revontuli
·
B
IT & mobiler detta fungerar helt plötsligt inte för mig.. jag håller p med en klubbhemsida och har skalat bort all text och lagt den som...
Svar
10
· Visningar
884
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Okej nu är Mysaan i gång i gen och fattar inget alls som vanligt. 2 problem har uppstått. 1. På ena datorn så kom det helt plötsligt...
Svar
12
· Visningar
891
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler tänkte precis titta på american pie (bränd på dvd) och tankade ner svenska undertexter från undertexter.se när jag ska öppna med vlc...
Svar
17
· Visningar
1 340
R
IT & mobiler Har suttit å försökt förstå mig gimp ett bra ta g nu.. Går sådär.. Det jag inte fattar hur man ska göra är ta bort föremål. T ex ta bort...
Svar
14
· Visningar
1 063
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Igår sa min dator upp sig från allmän tjänstgöring och tackade för sig. Den har ett tag väsnats en del i fläkten och nu la den väl av så...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: moiran
·
U
IT & mobiler Hejsan! finns säkerligen ett och annat datageni här på buke,som kanske till och med skulle kunna hjälp mig?! Har köpt en ny...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: BeastieBabe
·
H
IT & mobiler Hej alla! Jag blev plötsligt mycket sugen på att göra en film av foton, och även lägga till någon musik i bakgrunden. Jag undrar om...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: Olius
·
IT & mobiler Tömmande rubrik :) Jag har ett problem, när jag drar igång min dator och går in så startar ett skitprogram som är automatiskt...
Svar
11
· Visningar
2 149
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Kan man ladda ner den någonstanns utan att betala? Har letat men hittar inte :confused:
Svar
4
· Visningar
701
Senast: Lozzan
·
L
IT & mobiler Vet inte om det är tillåtet med en sån här tråd men men.. Vart kan man ladda ner gratis fonter? Sen undrar jag vad den här fonten...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: Lozzan
·
S
IT & mobiler får man plats med på 30GB om filmerna är ca 1½ timme långa?
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hjälp! :crazy: Norton har varnat 5-6 gånger nu på bara ett par timmar om intrångsförsök på datorn. Jag får upp en IP-adress varje gång...
Svar
13
· Visningar
1 327
P
IT & mobiler Ska göra en ny hemsida, och tänkte ha en bakgrund som täcker hela skärmen. Vad för storlek ska man satsa på, är det 1024 x 768 som är...
2
Svar
37
· Visningar
2 065
Senast: Ne0
·
P
IT & mobiler VAR PÅ INTERNET KAN MAN LADDA UPP SIN EGEN MUSIK FRÅN DATORN? Vill ju ha att vi ska anordna bukeidol :)
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Ne0
·
S
IT & mobiler Jag har stora problem med mitt The Sims 2, färgerna flimmrar, spelet hänger sig och spelet hoppar mellan att visa bilder från kvarteret...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: Olius
·
IT & mobiler Jag är hos mina kusiener nu och så lånar jag deras dator :smirk: . När jag går in på "Msn Messenger" och loggar in så börjar datan...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: rock_89
·
J
IT & mobiler Sims fusk? Till sims 2. hur man får mer pengar? vet ngn den koden? :angel:
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Matiz
·
IT & mobiler Hej!! En något förvirrad och oerhört frustrerad Irpasnirpa här. Jag har förgäves försökt fixa den ena hemsidan efter den andra...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: LadyFrost
·
M
IT & mobiler Vi fick låna en skiva av en som laddat ner nya Harry Potterfilmen. Meningen var att vi skulle kunna kolla på den, men det gick ju...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Olius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp