Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vart hittar man bra och fina bikinisar? Och till vilken kroppstyp ska man satsa på vad? Jag är lite småmullig, speciellt över...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 678
Hemmet Nu är jag less på att det alltid är ett kilo hö i hallen så fort man tar av sig skorna. Så här års vill jag inte gärna ta av skorna...
2
Svar
22
· Visningar
1 101
Senast: iNHALE
·
Tjatter Mina föräldrar bor i Sundbyberg, jag bor i Vallentuna. Vi åker ofta ihop till Arboga, men ingen av oss bor ju längs den andras väg...
2
Svar
27
· Visningar
1 618
Senast: Vira
·
Juridik & Ekonomi Jag är på jakt efter ett gratis bokföringsprogram (ja, jag är snålänning :p) till en väldigt liten verksamhet. Har hittat några...
Svar
19
· Visningar
1 266
Senast: ameo
·
Samhälle Min son har flyttat till egen lägenhet. I kontraktet stod inga husdjur. Vi har dock sett och hört att flera grannar i uppgången har...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Senast: Unafraid
·
Tjatter @tanten du ar saknad har. Hur har du det? Lat oss veta om det finns nagot vi kan hjalpa till med 🤗
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: Teilani
·
Skola & Jobb Jag har arbetat inom privat verksamhet hela mitt yrkesliv och med några få undantagsfall så har det mesta handlat om att få fler...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 303
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Så, ny tråd :D Jag har nyss kommit hem så roar mig med att värma lite mat och kika på klädsidor. Ska till Östersund i helgen så tänkte...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
75 487
Senast: Raderad medlem 120709
·
Skola & Jobb Ja, jag skulle kunna ringa A-kassa och fråga, men jag är för lat för att sitta i 30 min kö idag... När kan eller bör ett...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: Cattis_E
·
Mat Jag skulle vilja ha en kokbok med italiensk husmanskost, so far so good. Men jag vill ha en genuin italiensk kokbok på italienska. Hur...
Svar
7
· Visningar
654
  • Omröstning
Samhälle Ni kommer till återvinningsstationen med massa sopor som är sorterade, ett eller flera kärl är överfulla så det inte går att få i något...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
5 684
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag utreds för Menieres pga varierande hörselnedsättning i ena örat. Någon här som har sjukdomen? Har inte så mycket besvär med yrsel...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Milosari
·
Tjatter Har en större mängd ihopsamlad pant jag snart måste panta. Visst är det så att man fortfarande kan få pengar i handen mot pantkvittot?
Svar
19
· Visningar
1 991
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft ojämna framtänder. Den ena är längre än den andra. Mina kompisar säger att tandställning kan dra ner den som är...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: Modest
·
Relationer Jag skulle behöva lite hjälp att se på saker.. Bor i dagsläget tillsammans med min man och vårt barn på en liten hästgård. Det är ett...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
17 415
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Numera händer det allt möjligt konstigt med min dator. Tror katterna är skyldiga. Jag hade ett webbläsarfönster öppet med massor av...
Svar
15
· Visningar
1 487
Senast: Wille
·
Fritid Jag har en 11 årig tjej som brukar rida min häst, jag skulle vilja ge henne en bra julklapp, jag har tyvärr väldigt dåligt med pengar...
2
Svar
22
· Visningar
1 331
Kropp & Själ För snart en vecka sedan gick min häst omkull på en hoppträning, jag föll av och slog i skallen. Jag minns att jag låg på marken, sen...
2
Svar
35
· Visningar
3 343
Senast: Bison
·
Tjatter Min mamma fyller år om ett par veckor – och det är helt stopp på idéfronten. Hade en tanke att köpa en typ "textiltvätts"-maskin, då hon...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: Otherside
·
Samhälle Ibland dyker de mest konstiga nyheterna upp där man börjar fundera hur det här ens kan vara en nyhet. Kränkta människor som fått en kaka...
2
Svar
27
· Visningar
1 890
Senast: Stekspaden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp