Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter När ens hår är så tjockt och tungt att hårklämmorna ”hasar ner”. :meh: Vad har ni för i-landsproblem?
2
Svar
20
· Visningar
1 458
Senast: Tranan
·
IT & mobiler Hej! Vet någon hur man byter användarnamn här? Om det går? Skulle vilja byta till ett mer anomynt användarnamn men det verkar inte gå?
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Nahar
·
Tjatter Vad är det som gör att det blivit så stort? Jag kan verkligen inte förstå grejen med det och fastnade inte alls för den serien.
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 578
Senast: Exile
·
Juridik & Ekonomi Jag är nu sysselsatt på jobbet 100%, och då när vi jobbar extra så får vi 80% extra i övertidsersättning. Jag har jobbat en hel del...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ För längesen var det ngn här som skrev, ”Du kommer alltid ha ångest över ngt. Är det inte detta så är det ngt annat”. Och det stämmer...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: MissFideli
·
Fordon Ja du tjatas ju om att elbil, lär vara ett måste ganska så snart men med kilometerskatten som pratas om lär ju verkligen gemene mans...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
8 217
Senast: vilde
·
Tjatter Hej på er! Någon mer än jag som börjar få julkänsla?? Jag ÄLSKAR julen och vill verkligen vara en person som är bra på att hitta på en...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Astrid1
·
Kropp & Själ Har fått ett sår limmat på knät idag och får inte böja det på 10 dagar medan det läker. Hur sjutton ska jag komma ihåg detta i alla...
Svar
7
· Visningar
545
Tjatter I engelsk språkliga länder är ordet "moist" något som verkar ge obehag. Har du något ord som ger dig associationer i liknelse med...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
15 049
Senast: IzeUnicorn
·
Kultur Jag skulle vilja skriva en bok. Har en idé som behöver komma ut men jag känner mig lite osäker på hur man gör rent praktiskt. Det känns...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Acer
·
Kropp & Själ Hur gör ni för att hantera det? Jag är så trött på att ha ångest över saker som andra inte ens grubblar på eller oroar sig det minsta...
2
Svar
30
· Visningar
1 998
Senast: Hippocampus
·
Hemmet Är det bara jag som har sönder tvålpumpar på löpande band? Marmor går inte, haft sönder minst en sådan. Glas går absolut inte av samma...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 635
Kläder & Bli fin Jag behöver ett par löparskor jag kan springa med i skogen nu när det är lite blött. Blir helt dränkt om fötterna just nu när det är...
Svar
14
· Visningar
851
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag börjar bli mer och mer övertygad om att det inte enbart är något fel i huvudet på mig utan att det även är något mer fysiskt/kemiskt...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: kolblakkur
·
Tjatter Idag har jag kroppsliga funderingar. När mina överarmar är avslappnade så der det ut som gäddhäng, men eftersom det är muskelmassa som...
2
Svar
31
· Visningar
1 702
Senast: Nahar
·
Kultur Jag planerar en middag med familjen (11-13 pers) när jag fyller 30 år och planerar även att själv (eventuellt med 1-2 andra personer...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Acto
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter här :banana:
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
65 150
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Nu har jag två gånger på kort tid fått CV;n presenterade för mig där personerna angett att de varit gifta. Varför då undrar jag? Är det...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 380
Tjatter En gång när jag hade bråttom iväg så slängde jag av mig pyjamas och drog på kläderna, rusade iväg ut. Kände att nåt irriterade vid benet...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
31 047
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag behöver sätta mig ner och styra upp min ekonomi. Tänker att jag börjar med att skriva upp alla fasta utgifter och försöker se vars...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 172
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp