Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Hej, Finns det något man kan göra juridiskt för att förhindra att den ena parten i ett äktenskap tar alla gemensamma tillgångar och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 336
Senast: Lickety
·
Tjatter Det här är gamla filmer, jag vet, men såg dom häromdagen och kan inte sluta störa mig och gnissla tänder över allt som stör mig i...
2
Svar
25
· Visningar
1 862
Kropp & Själ Fått pregabalin utskrivet, och ska enligt läkaren börja ta det dagligen nu. Hon nämde i förbifarten att i Sverige är man försiktig med...
2
Svar
32
· Visningar
4 391
Senast: Karro-Lina
·
Mat Jag behöver hjälp med ett av livets mindre bekymmer. Vad gör man av ett lager av röd och gul lök? Jag kan inte äta den själv och är...
Svar
14
· Visningar
855
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Köpte en klocka för att i första hand kolla mitt sovande då jag är lika trött då jag vaknar som när jag sover. Är en honor-6...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 781
Senast: mily
·
Fritid Visst har vi några fjällvandrare här...? 😊 Någon som varit upp på Storvätteshågna (Grövelsjön)? Jag och en kompis funderar på att...
2
Svar
20
· Visningar
1 199
Hemmet Hm, vet inte riktigt vilken kategori jag ska lägga det här under. Hem, mat eller kropp och själ? Min kaffebryggare sviker mig. Jag har...
Svar
7
· Visningar
548
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag har efter två kejsarsnitt problem med sammanväxningar i en tredjedel av ärret. Huden sitter fast i musklerna och muskeln under känns...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Mitt liv har kantats av självdestruktivt beteende, alkohol och promiskuösa förhållanden i kombination och syfte att döva min upplevda...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
14 077
Senast: monster1
·
Mat Fars dag i morgon och vi ska bjuda på fika, men vad sjutton ska vi bjuda på? Sambon kör LCHF och styvfar har diabetes, vill ju göra...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Jag letar högt och lågt efter naturligt hennapulver att göra tatueringar med. Undrar om någon här har någon aning om vart man kan få...
2
Svar
28
· Visningar
1 371
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Med risk för att vara dåligt påläst... Ser lagarna väldigt annorlunda ut i USA eller hur sjutton kan man bli omyndigförklarad för resten...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 761
Senast: Rosett
·
IT & mobiler En vän har på kort tid blivit nästan helt blind och den supermarta fina mobilen fungerar inte till en nybliven synskadad som måste känna...
2
Svar
25
· Visningar
2 886
Senast: Lingon
·
Tjatter Djupt besviken på Bonds of London. Här trodde jag att jag köpt julrenar, men någon har lagt älgar i påsen istället! Klövdjurshumbug!
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Sel
·
Mat Hemma hos mig slängs det mer än vad som skulle behövas vilket är enormt störande. Vi har blivit bättre. Jag är av den devisen att mat...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 671
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Är det någon här som fått emdr? Fick ni någon effekt och hur lång tid tog det innan effekten märktes?
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: tuaphua
·
Trädgård & Växter Köpte en elefantöra i våras, den började ganska snart efter att jag tagit hem den att sloka och tappa blad. Under sommaren verkar den...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Jaha sjukskriven igen då minst 3 mån denna gång. Jag är en ganska så rastlös människa så det kan bli jobbigt! Nån mer som är...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Jag hamnade i en tråd på flashback igår. Blev smått chockad när jag läste alla elaka kommentarer om främst tjejers utseende (den...
17 18 19
Svar
362
· Visningar
23 264
Senast: MiniLi
·
Hemmet Vet ju att det finns en hel del här på Buke som målar tavlor. Måste man lämna in för inramning om man målar på duk eller finns det...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp