Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter En gång när jag hade bråttom iväg så slängde jag av mig pyjamas och drog på kläderna, rusade iväg ut. Kände att nåt irriterade vid benet...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
31 099
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag behöver sätta mig ner och styra upp min ekonomi. Tänker att jag börjar med att skriva upp alla fasta utgifter och försöker se vars...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 215
Senast: pepp
·
Juridik & Ekonomi Det har ringt och ringt flera olika nummer i månader och jag inte velat svara när jag inte vet vad det är. Idag pratade jag i tel när de...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
4 082
Relationer Om ni skulle inse att er dejt/partner/sambo tar droger regelbundet, vad hade ni gjort då?
18 19 20
Svar
387
· Visningar
26 472
Senast: Fruentimber
·
Fritid Min bror kommer ned till mig i helgen och det blir första gången han är i Göteborg. Så jag vill såklart visa honom stan från sin bästa...
2
Svar
23
· Visningar
1 599
Fordon En vän behöver silikona kring en bilantenn så det inte ska läcka in vatten under vintern tills han lagat. Vad för slags silikon bör han...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har en vän som mår psykiskt dåligt. Han har nu sagt upp sig från flera jobb på kort tid, just eftersom han egentligen mår för dåligt...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Bapelsin
·
Samhälle Banken ligger nere (har Sparbanken/Swedbank) och jag stod på konditoriet och skulle köpa frukost, gick ej igenom. Åkte till bankomaten...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Myskoxen Brutus har fått sällskap. Mitt bland alla deppiga nyheter var det fint att läsa 😍...
Svar
13
· Visningar
1 472
Senast: Gnapp
·
Kropp & Själ Ija var ju anledningen till att jag höll igång. Hon gav mig anledning att le och fick mig att sova på nätterna . Nu är jag alldeles...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Jag jobbar för ett pyttelitet företag som inte har något "officiellt" system för semesterdagar, utan vår HR-person loggar och håller...
Svar
13
· Visningar
1 790
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag och mannen har drömt om städhjälp i många år och nu när huset är, typ, klart så finns äntligen lite utrymme i ekonomin till det...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Har tagit reda på om jag pluggar en termin och skriver uppsats så kan jag ta ut en generell kandidatexamen inom mitt huvudämne. Har lite...
Svar
10
· Visningar
1 074
IT & mobiler Jaha... hjälp. Jag vet inte vad jag har gjort, men min startmeny längst ner på datorn har vuxit på höjden, så det stör längst ner i mina...
Svar
4
· Visningar
459
Mat Högt ärade och allvetande Buke, berätta allt jag behöver veta om chiapudding. Google må vara min vän, men det är er jag litar på.
2 3
Svar
42
· Visningar
3 054
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag ska bjuda några vänner på ostbricka och annat plock på lördag och skulle vilja bjuda på en efterrätt efter det. Vad passar?
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag är i en situation på min nuvarande arbetsplats där jag av flertalet olika anledningar har börjat se mig om. För ett tag sen sökte...
Svar
9
· Visningar
838
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hur tar ni hand om och förvarar posten hemma? När ni har tagit in den från brevlådan, var lägger ni den då? Var har ni obetalda...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 807
Svar
14
· Visningar
575
Senast: Nahar
·
Mat Annars är jag inget stor fan av ost alls. Ja på macka då, typ gouda eller jämtgård eller nåt annat milt. Men nu har jag hittat...
Svar
17
· Visningar
895
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp