Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har varit ute på promenad nu två dagar och har fått lite ont i smalbenen typ. Jag tänkte benhinnorna men har läst att de sitter lite...
Svar
4
· Visningar
2 584
Kropp & Själ Jag har fått benhinneinflammation eller åtminstone behinneinflammationskänningar. Masserar/stretchar - check. Men jag tror att mina skor...
2
Svar
32
· Visningar
2 175
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ En bekant till mig är ofta sjuk. Nån dag/några dagar nästan varje vecka får han typ 38-39 graders feber framåt kvällen. Huvudvärk också...
Svar
7
· Visningar
4 810
Senast: tara
·
Kropp & Själ Någon som har tips på en vanlig parfym som doftar som Victorias secret "Vanilla Lace", den vaniljdoften alltså? Luktar likt...
Svar
8
· Visningar
1 924
Senast: blizz
·
Kropp & Själ Har hittat en jättebillig hemsida som säljer bra (vad jag hört) akrylprodukter. Och för ca 2år sedan tänkte jag att jag kanske skulle...
Svar
5
· Visningar
1 655
Kropp & Själ Någon som provat sprängticka som också kallas chaga? Min pappa som normalt är en ganska förståndig person försöker övertyga mig att det...
2
Svar
25
· Visningar
13 183
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken lyder. Jag har senaste halvåret haft problem med att jag får svimningskänslor och/eller snurrande yrsel. Nu har det...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Ja lite privat fråga enligt vissa men struntsamma för jag blir tokig! Åkte in till närakuten idag då jag var helt säker på att jag fått...
Svar
8
· Visningar
7 897
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag har en kompis som har fruktansvärda problem med mardrömmar. Hon brukar somna ca 22.00 och innan 22.30 har hon hunnit vakna flera...
Svar
4
· Visningar
685
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Hur gör ni? Med små snabba steg ni kan och en lätt armbåge i sidan på din granne ser du till att komma först i den nya kön? Du tar...
2
Svar
22
· Visningar
1 585
Senast: Dandylinn
·
Kropp & Själ Kära Buke, jag har själv inga egna erfarenheter gällande ätstörning och självsvält och nu har min vänners dotter, 15 år börjat äta...
2
Svar
20
· Visningar
3 178
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag blir så satans torr främst i ansiktet efter duch, får smörja flera gånger för att det inte skall kännas torrt. Tipps på vad man kan...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 136
Kropp & Själ Eftersom de höjt åldersgränsen för Gardasil så är det billigare att ta det vaccinet även för mig nu. När jag var och förnyade mitt...
2
Svar
24
· Visningar
2 714
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag vaknar nästan varje natt av smärtor inunder bröstkorgen. Oftast strålar den mest på högersidan. Har nu i natt haft två rejäla...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ hej! Finns säkert fler sånahär inlägg sen tidigare men hittar inga. Hur får ni tid till att träna? Jag jobbar heltid & har sambo...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Kom in på ett tråd gällande hormonspiral och efter att ha läst "Om du inte känner trådarna bör du ringa barnmorska, vårdcentral eller...
Svar
14
· Visningar
20 953
Senast: busigdemon
·
Kropp & Själ Vad fungerar bäst? Jag gör mycket soppor men vill även kunna mixa t.ex. hummus eller pajdeg. Köket är fullt med elektriska prylar och...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Med anledning av en festlig tillställning och för att kunna maximera min klädsel i enlighet med temat skulle jag vilja ha rosa hår för...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Skulle behöva tips på schampo till min irriterade hårbotten, som jag antar är lite stressad igen. Kliar och svider, dock inget mjäll...
Svar
14
· Visningar
1 736
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Vad använder alla bukefalister för preventivmedel? Fördelar och nackdelar?
6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 812
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp