Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nån som vet hur mycket mer lyhört det blir om man tar bort plastmatta och spånskivor och bara har trägolvet kvar som troligen finns...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Sedna
·
O
Hemmet Det är nästan att t.om Martin Timell skulle vara välkommen på ett hembesök för jag är desperat! Har flyttat till ny lägenhet och det är...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: movi
·
Hemmet Dagens mest korkade fråga :o men hur ser en blandare man kan koppla bänkdiskmaskin ut resp. en vanlig?
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: ang
·
Hemmet Jag startade för ett tag sedan? Den verkar iallafall borttagen. Handlade om hyra lägenhet? Vi hade en tvåa, men letar efter större...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: doglover
·
Hemmet Jag och min sambo hade förr 120 säng med dubbla madrasser. Vi köpte till en sängstomme så det blev två 120 sängar alltså har vi nu en...
2
Svar
36
· Visningar
3 163
Senast: Maran
·
S
Hemmet Imorgon ska jag och pojkvännen in till stan och fördriva tiden och har då tänkt att gå och titta i lite inredningsbutiker, färgaffärer...
Svar
11
· Visningar
3 507
Hemmet Om man hittar en sån där "låda", dvs sommarstuga utan isolering och på plintar (eller liknande) blir det ruskigt dyrt att fixa till ett...
Svar
13
· Visningar
12 266
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Hemmet Kan man göra det själv eller måste de sprayas? Jag hade tänkt mig en ganska så glansig vit färg på luckorna. Fixar man det själv eller...
Svar
2
· Visningar
2 124
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag behöver hjälp!!! För sisådär 15 år sedan, flera år innan vi flyttade hit, var vår gård ett dödsbo och ägarinnorna var aldrig här...
Svar
16
· Visningar
4 435
Senast: Dorinda
·
Hemmet Jag har just målat min tapet/lackade tapet med ett lager latexfärg, Jag har inte sett det i dagsljust, men som det ser ut nu så ser det...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: soma
·
N
Hemmet Jag har fått den lysande idén att dekorera mitt hem med skor! Håller på att sätta upp en massa små hyllplan i lite assymetrisk ordning...
Svar
10
· Visningar
1 504
Senast: escodobe
·
Hemmet stor bokhylla,ni vet sån där lång med något skåp(glasdörrar) och lådor.. Att ha vid långa vägen i vardagsrummet! Men verkar omöjliga...
Svar
4
· Visningar
1 047
Hemmet Ja då var det dags för min nya lya att få en egen tråd.:) Jag flyttade in här i slutet av december och äntligen har första rummet...
Svar
11
· Visningar
2 084
Hemmet Har en härlig fin tyg soffa; 3 + 2; stor, i och med massor av løsa kuddar. Den är i svart och beige med ett tygg med struktur (lite åt...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: Netika
·
Hemmet Funderar på att klä om/ sy överdrag till sofforna här hemma och försöker lista ut vad jag ska leta efter för tyg. Hittade ett beiget tyg...
Svar
4
· Visningar
2 043
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet ni som tex bor i en etta. Hur har ni ordnat eran "sovhörna" med rumavsdelare? Garderober eller Draperi elller hur har ni gjort? Visa...
Svar
19
· Visningar
16 909
Senast: Niangi
·
C
Hemmet Ska ju flytta upp vårt "kontor" till andra våningen och har då plats med fler bokhyllor och får då förhoppningsvis plats med alla...
2
Svar
25
· Visningar
2 592
Senast: Kimz0r
·
N
Hemmet Skulle behöva en enkel,stilren tvåsits-soffa.. Vill ha en lite stramare modell.. Nån som har nåt bra tips? Helst billig/prisvärd...
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: Luff
·
T
Hemmet Ni med pällsdjur hur gör ni med mattor? Jag har två katter och deras hår fastnar på alla mattor:crazy: Jag försöker att bara köpa...
Svar
9
· Visningar
1 792
Senast: mian1
·
Hemmet Skrev ju för en tid sedan om vårt "värmedilemma" när skorstenen havererade. Kanske någon är intresserad av hur det gick (eller kanske...
Svar
8
· Visningar
1 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp