Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Inte nog med att jag är magsjuk utan nu vaknade jag med en så fruktansvärd smärta i axeln att jag inte kan sova. Att bara ligga still är...
Svar
10
· Visningar
1 629
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Är det någon mer här som lider av järnbrist? Jag skulle behöva någon att bolla tankar med, och få tips av. Jag har extremt låga värden...
2
Svar
35
· Visningar
14 281
Kropp & Själ Skulle verkligen behöva era råd. Jag antar att jag inte är ensam med det här problemet. Det är nämligen så att jag senaste åren har gått...
Svar
1
· Visningar
567
Kropp & Själ I söndags fick jag plötsligt väldigt ont i foten. Promenerade barfota över gården och så högg det till. Hittade inget som kände tänkas...
2
Svar
36
· Visningar
4 974
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har under ett decennium haft ett milt förhöjt blodtryck (140-145/80-85) som jag har tolkat som ärftligt eftersom jag har högt...
Svar
12
· Visningar
2 173
Senast: findus
·
Kropp & Själ Jag undrar lite om ögonoperationer rent allmänt kanske. Jag har flera fel på mina ögon. Enligt min ögonläkare jag haft i typ 34 år nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 407
Senast: Miljah
·
Kropp & Själ Jag har senaste gångerna klippt mig på frisörskolan på södra vägen, men då de nu har sommarstängt i någon vecka och jag ska på bröllop...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Mitt hår verkar älska schampo! Kärleken är sa överväldigande att det inte släpper taget :crazy: Det spelar ingen roll hur länge jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 466
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ För två och ett halvt år sen började jag med p-piller för första gången, Neovletta. Åt dem ett år sedan slutade jag och gick då upp ca 6...
Svar
3
· Visningar
8 945
Senast: Askur
·
R
Kropp & Själ Storyn är att jag skulle förnya mina p-piller (samma sort jag knaprat i typ 10 års tid minst) men såhär i sommartid verkar det praktiskt...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 005
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Hur är det egentligen? Ena delen av mig vill ha barn, självklart liksom! Medan andra delen rynkar på näsan och tycker att det blir på...
18 19 20
Svar
397
· Visningar
22 475
Kropp & Själ Då vänder jag mig återigen till Buke för att försöka reda ut min fundering! Kan man vara glutenkänslig, eller måste man vara helt...
2
Svar
24
· Visningar
5 066
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag har kläder som är enfärgade, randiga, rutiga eller blommiga. Däremot har jag inget prickigt. Jag tror mig inte ha haft prickigt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 031
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Att tygla sin ilska eller irritation när man träffar vissa människor. Är ni bra på det? Har ni temperament som märks eller är ni lugnet...
2
Svar
24
· Visningar
2 128
Kropp & Själ Jag är en rastlös själ och vill helst dra igång nya projekt varje dag. Någon som känner igen sig? :) Här om dagen satt jag och pratade...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Har senaste veckan haft mycket nerv/muskelryckningar, först hade jag i ögat i några dagar. Förflyttade sig sedan till en muskel i armen...
Svar
16
· Visningar
20 542
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ För en tid sedan så hade apoteket/kanske apoteket hjärtat, någon reklam med en tjej, bakgrunden var grön och luggen var mörk och hon...
2
Svar
21
· Visningar
3 183
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Intressant program på UR (svt2) om ungdomsidrott nu.
Svar
1
· Visningar
332
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Vårdcentralen? Barnmorska eller vanlig läkare? Kvinnokliniken direkt? Jag har varit utan mens nu i 7 månader och börjar vara dags att...
Svar
10
· Visningar
1 705
Kropp & Själ Får man (som tjej) sola topless på alla stränder? Eller måste man vara på en nudiststrand?
2
Svar
27
· Visningar
5 836
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp